God Morgon 15 Februari
Önskar alla LK:are god morgon.
Här är det 1 grad kallt. Inte sett nå väder så blir en överraskning. Än är det vinter ute och det hinner ju komma mer snö. Men de senaste dagarnas plusgrader märks för snön smält så pass, så på sina ställen börjar man till och med se backen. Men det är halt ute.
Hoppas ni får en skön söndag.
Bild från pixabay.com
.
God förmiddag alla!
Här har det varit runt -17 grader i natt. Det börjar så sakteliga värmas upp nu av solen, så om en stund är det nog alldeles lagom att ta med en kaffetermos och sätta sig och insupa både den goda drycken och solens strålar.
Bra dag på er!
God middag
Sovet skönt länge idag., Vaknade tidigt men tänkte nä lägg dej igen. De gjorde jag också.
Nu har jag ätet varma fransbrödbullar med ost som smälter ovan på. Go kopp kaffe till de
Nu har man vaknat till lite mera. Läser och hör att de har varit mer terrorattack i Köpenhamn i natt,
Tar de lugnt idag men ska städa lite. ser att disken behöver diskas.. Attans katter som inte kan lära sig diska😂
Ha en skön söndag
Hej hopp! Igår var en galen dag, då jag for till Stockholm för att gå på ett fanmeet för ZeRoyalViking, Gassy Mexican, EatMyDiction1 och lolrenaynay, fyra Youtube människor som jag följt ett tag. Alla bor i USA och var här för nån grej med Paradox, ett svenskt bolag som gör spel. Det var SÅ kul! Aldrig varit så glad! Dom var alla så trevliga och underbara också, även om jag blev mer eller mindre knuffad in i GassyMexicans armar, haha. Idag ska jag bara ta det lugnt, har lite ont idag efter gårdagen.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag 🙂
Här är sol från klarblå himmel och runt noll grader, men det var 7 minus i morse. Vi har tittat på skidor och glatt oss åt Charlotte Kalla som sopade banan med allt motstånd inklusive muskelmärta (Marit Björgen) och duracellkaninen (Terese Johaug) 😉
God eftermiddag önskar jag också.
Vi har varit en sväng hos svärfar i Varberg.
/Maria
God kväll! Äntligen hemma! Har varit på yogahelg.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll 🙂
Här är nu 12 minusgrader. Vi har just tittat färdigt på "Smaug extended version" och nu är det dags att gå och nana, imorgon är det vanlig dag för oss vuxna, jobb för frugan och dialys för mig, men ungarna har sportlov.