God morgon 14 Februari
Godmorgon denna andradeltävlingsmelodifestivalsdag.
I brist på längre ord. 😎
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
🙂
God morgon eller för min del god natt, för jag ska strax leta mig till sängen.
Här är det 1 grad plus och enligt prognos ska det bli mulet senare idag.
Önskar alla en trevlig alla hjärtans dag.
.
God morgon 🙂
Är det alla hjärtans dag idag? Det hade jag ingen aning om och uppenbarligen inte frugan heller för då hade hon nog sagt något. Här är klart väder, soligt och runt noll grader. Frugan har dragit iväg på shoppingtur med ett par arbetskompisar och ungarna nanar ännu. Varje natt kommer rådjuren och provar att smaka på allt de kommer åt, vi ser nya spår i snön på morgonen och bitskador på fruktträden.
Godmorgon!
Ett av sällskapen jag är med i kallas Nerdfighters (som är ett globalt sällskap med ungefär en miljon medlemmar). Och inom det så finns det en dag som kallas Esther-day, till minne av en medlem som gick bort i cancer när hon var 17 (dagens firas sen 2010). Hennes sista önskan var att vi skulle säga "jag älskar dig" till personer vi i vanliga fall inte gör det till (syskon, vänner, etc). Så den firar vi istället, tycker att alla hjärtansdag fokuserar väldigt mycket på romantiskt kärlek🙂 Och det har vi ju vår bröllopsdag till, om vi känner för det!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God middag
Ska iväg men först får jag fixa ihop mej så alla delarna är på plats. Sovet länge de var skönt.
Önskar er alla en ❤️ dag
Här kommer en "mittpådagenhälsning"
Vi har varit och handlat och dagens romantiska middag på alla hjärtans dag blir kålpudding😃
/Maria
Jag läste i tidningen om en man som gett sin fru kärleksbrev varje dag i 40 år. Det finns lådor på vinden med tio tusentals brev.
Någon måtta får det väl vara😃
/Maria

Tittar in och önskar alla en fin Alla ❤️-ans dag.