Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 907 ggr
annia1
0

God Morgon 10 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det runt nollan just nu. Får se vad det blir för väder och får se vad dagen bjuder på för övrigt.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från pixabay.com

.

Cristine
0

God morgon Annia oc h alla ni andra! Man börjar se spår av våren,när han plogade igår kom gräsmattan fram, det kommer väl att smälta rejält framöver under dagarna. På nätterna blir det livsfarliig att köra

Önskar er en glad dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God morgon! Igår var det riktigt vårigt ute… får se hur det blir idag. Inatt låg jag och tänkte på våra var dags mattallrikar. De är bara två.. var nog sex eller fyra från början. Jag har haft dem sen jag flyttade hemifrån typ 14-15 år sedan. Billigaste ikea-tallrikarna, nu väldigt repiga. Funderar på om de går att pimpa dem genom att måla med porslinsfärg… Kollar nu färg på Panduro och de skriver att man endast bör måla på kanterna.. Jag undrar varför. Blir färgen lätt repig.. är det farligt eller vad? Aja.. man vågar nog testa ändå. De kan väl knappast bli fulare än de är nu? :)

aggeelin
0

Godmorgon! Här tittar solen fram och det är snorhalt därute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Godmorgon!

Idag lyckades jag försova mig. Av alla dagar så är det såklart den då jag ska hålla redovisning. Men jag hinner fortfarande, får gå igenom materialet på bussen bara.

Hoppas ni haft en bättre start på dagen ni som tittar in.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Provar chiapudding till frukost. Gott, nyttigt och praktiskt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är 1 minusgrad och isigt som tusan, tur att jag har en sparkstötting. Jag skjutsade pojken till skolan i morse efter som frugan skulle till stan på kurs och därmed åkte tidigare och åt fel håll.

Annars brukar pojken åka med frugan på morgonen eftersom hon jobbar i samma "byhåla" som han går i skolan. Det är en bit att gå till bussen, 1,5 km och i det här hala väglaget tar det nog lång tid att ta sig dit även för en tonåring.

Vår dotter går fortfarande i skolan i den närmsta "byhålan" och hon har skolbuss hemifrån. Nästa termin blir det skolbyte eftersom de bara har skola för F-6 i Harbo.

stina63
0

God för middag.

Ny dag ny arbetsdag. Ska jobba kväll.
Är så trött förstår inte varför. Men jag blir rätt trött på vintern, Men de blir lite bättre upp mot dagen

Ha en skön tisdag

Toyan
0

God förmiddag!

Mulet idag och 5 plus. Är också trött idag, sovit oroligt och drömt en massa osammanhängande.

Ha en fin dag allihopa och ta det lugnt ni som har snö och halka.🌺