God Morgon 6 Februari
Önskar alla LK:are god morgon.
Här är det runt 3 grader kallt. Sett väderprognoser och vet inte om det blir plus eller minusgrader idag då regionala hade annat än rapport. Så får väl se. Inte tänkt ut nåt speciellt för dagen.
Hoppas ni får en skön fredag.
Bild från pixabay.com
.
Godmorgon.
Jag gillar den fina bilden med bl.a ostron som är min favorit😉
/Maria
Godmorgon!
Fortfarande inget svar från någon på skolan, men vi ska träffas för grupparbete så vi går nog runt och pratar med ansvariga när vi ändå är där.
Idag ska vi diskutera medborgardiskurser😴
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! Fredag Skönt. Funderar på vad man kan göra för kul i helgen…
God morgon 🙂
Gråväder och 3 minusgrader. Ha en bra dag alla.
Godmorgon! Här är vädret på nollan. Nu när det kommit en massa snö önskar jag mig några grader kallt så snön får vara ifred.
#2 Väntar med spänning på hur det går.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag!
Trodde inte mina ögon när jag drog upp rullgardinen i morse. 5 grader varmt och solen skiner från en klarblå himmel!! Hade nästan glömt hur det såg ut när det inte snöar 🙂
Hoppas ni också får se den så småningom - solen alltså.
Ha en bra Fredag!
Edit: Klockan är strax efter 12 nu och det är ännu varmare ☀️
(Egen bild)

God förmiddag!
Idag fyller bästa lillebror 15 år. Jag känner mig gammal haha. Imorgon blir det kalas för honom.
Idag blir det vckohandling, se vad som händer ikväll sen, någon som har förslag på vad man kan göra?

Roxy för exakt 1 år sedan <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God middag
Sovet lite länge idag. Ska jobba kväll
Önskar er en skön helg
God kväller.
Här har det varit plusgrader, vet inte hur många, men just runt 1 plus. Sen har det varit sol och fint idag. Som planerat så har jag inte gjort nåt speciellt. Sitter vid tv nu och har sett på spåret.
.
Vi har också kollat På Spåret och efter att ha loosat två fredagar i rad, kom vi igen ikväll och vann över TV-lagen 🙂
Jag kan sällan svara på nånting då jag är dålig på geografi och vad som varit på olika platser, men å andra sidan lyssnar jag inte särskilt noga utan mer kikar på det för skojs skull. Dom gånger de hinner ner till 2 då brukar jag kunna. Men idag så kunde jag första resan, var inne på den på 8 innan dom drog, men kunde helt själv på 6.
Var andra gången som borlänge var med som resmål i programmet.
.