God Morgon 3 Februari
Önskar alla LK:are god morgon.
Här är det runt 7 grader kallt. Var ju ut och skottade av gårn igår eftermiddag och hade egentligen behövt en gång till, men fick vara.
Sitter här och funderar på om man inte skulle sätta tak över hela gårn. Ett sånt där som kan plockas bort när våren kommer och sen sätter dit när vintern är på väg, men vara ett som snön inte lägger sig på. Enda som fattas är pengar. Vill ha snö när det är vinter, men skotta flera gånger per dag, nej tack.
Bilden idag passar bra med tanke på den andra tråden här på LK om godis.
Bild från pixabay.com
.
Godmorgon!
Seminarium idag (på en väldigt jobbig metastudie). Och sen när jag kommer hem igen så ska jag läsa tre vetenskapliga artiklar på den fristående kursen jag läser utöver programkurserna 🤦♂️
Det snöar fortfarande här. Det har inte slutat sen i fredags.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! Oj, vad helgen och gårdagen gick fort. Idag ska maken se om han får sin mobil lagad. Displayen fick en spricka efter att han tappat den i betonggolv från lite drygt 20 centimeters höjd. Han är nog förvånad att hans mobil gick sönder före min.. jag som senast imorse tappade min mobil från drygt 2 meters höjd.. inte i betonggolv dock. Godis, jag gillar saltlakrits och choklad.. blir lite sugen nu faktiskt. Ha en bra dag!
God morgon. Var uppe före tuppen i dag för jag har barnbarn hos mig. Ha en bra Tisdag alla!
Godmorgon!
Just nu uppehåll i snöandet en stund. Skönt. Det är mycket skottande här.
#1Det låter som om du har mycket på gång just nu - spännande.
Önskar er alla en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
SÅ gott de ser ut med godiset. Älskar godis
*3 Ha en bra dag med barnbarnen Gunilla
Jobbar kväll så ha en skön tisdag
Jag ligger i sängen o väntar ihjäl mig på att barnmorskan ska ringa. Hon skulle ringa 8:15 eller omkring, nu är hon 9:45. Måste fasta och mår så illa. Väntar en kvart till, sedan tar jag en knäckemacka och gnager på. Spike ligger vid min rygg och snarkar under täcket. :-)
God förmiddag! vaknat väldigt sent idag!
#6 Dåligt gjort av din sköterska, hon har väl hört av sig hoppas jag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag!
Snurrig dag med kurs och sen yra runt i snön på vägen hem. Hade velat promenera hem, men upptäckte att jag glömt vantarna hemma, så det blev inte så stor idé. Nu ska jag strax börja med middagen; pastasås med blå castello och skinka, sen så lite frön (spetspaprika och habanero) innan jag sätter mig och fortsätter på Supernatural.
Blev lite sugen på godis nu, faktiskt. Lakrits! Mmmmmm!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!