God Morgon 2 Februari
God morgon på dig själv! Underbar bild, får en att längta till våren!
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Här snöar det och driver fortfarande så det är bara till att dra på sig kläder och stövlar och ut och skotta - som vanligt.
Fin bild som inger förhoppning, annia1
God förmiddag!!!
-6 och snön kommer sakna men säkert ner och mer ska det komma. Är det vinter så är det väl lika bra att allt kommer ner. Vid parkeringen där min bil står är det så mycket snö nu att det behöver nog fraktas bort en del. Är hemma och är sjuk men är på bättringsvägen.
Önskar er alla en fortsatt skön dag.
Morrn morrn! Eller god middag heter det kanske nu?
Suttit i telefon halva förmiddagen och blir än mer under eftermiddagen. Lyssnar på allt snöskottande med både snöslunga och plogbil här ute. De är så där övernitiskt noga här ute igen. Något roande att titta på faktiskt. ;)
Kommit rätt mycket snö, så det är helt vitt på marken! Tjohooo! *glädjeskutt*
Tänkte påbörja lite frösådd idag också. Ingen aning om vilken jag ska börja med, har så sjukt mycket frön så det börjar bli löjligt..
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God eftermiddag!
Tur jag hade ved inne för ´proppen gick ute i skåpet bakom huset, men jag behövde aldrig elda för det kom en kille med paket och han fixade det åt mig… annars hade jag fått vänta på dottern till ½4 eller be grannen.
Det är ju ingen fara för jag kan laga mat på min kamin om det behövs men nu ska jag å och laga den på spisen.😃
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kvälls
Underbar fin vårbild. Längtar till våren. Härligt.
ledig resten av kvällen. ska bara njuta.
Ha en skön måndag
Godkväll.
Det ligger en del snö kvar i Göteborg för ovanlighetens skull.
/Maria
Varit hos barnmorskan idag. Idag fick min son både höra hjärtat och se på UL. Bäbisen vill inte vända sig, så imorgon eller onsdag ska det göras vändningsförsök. 🤢
Snövit bäbisen vill inte ut än. 😉
.
#10 Nej, hon får hålla sig inne några veckor till tycker jag.