Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 385 ggr
Cristine
3

Skulle du vilja kolonisera mars...

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hukanson]
0

Man lever bara ca 85 år… Hinner man fram och tillbaka om man skall arbeta på att bygga Mars-stationen? Man ryser litet när man föstår att för några personer kan det bli verklighet att dö på en annan planet…känns science fiction fast på riktigt. Man kommer ju till himlen i alla fall Cristine!

Cristine
0

Som  du kan se är 78.000 redo att åka, jag skulle då aldrig göra det.

Cristine
0

Tänk vilket drama om de skulle bli ovänner, de är ju bara 4 som ska gå igenom allt tillsammans..hur tänker de klara av ev. sjukdommar t.ex?

tlover
0

Nej aldrig, jag vill inte ens fara ut i rymden på "besök" jag trivs här på jorden.

l'm back

Anders 50
0

Vägrar ju att gå in i ett flygplan så. . Trivs så bra här på jorden. Har inte hunnit med allt här än!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Nej fy. Det skulle jag verkligen inte vilja.

Däremot skulle jag tycka det var spännande att få åka med någon miniubåt till några av de stora havsdjup som fortfarande är outforskade.

Då är jag i alla fall kvar på jorden om än aningen blött😉

/Maria

Anders 50
0

#6 Är för feg där också. Gillar inte att vara instängd.  Tänk så mycke gosiga medel jag fått i armen på sjukhusen när det varit trånga undersökningar. 😃

Så rymdkapsel, flyg eller ubåt går fet-bort! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Samma som Anders, jag kan inte ens vara instängd på en biograf, därav att jag bara sett en 4 dels film i hela mit liv. Dessutom ska planeten vara grön ..eller lila eller brandgul,det kvittar vad det är för färg på växtlig😃heten bara den finns

Intehärutandär
0

Njae, då måste nog jorden vara på väg att ge upp först innan jag förflyttar mig. Skulle inte ha något emot att åka runt lite och kolla närmare på rymden däremot.