Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1055 ggr
Cristine
1

Uppe länge?

Är du uppe längre när du inte arbetar dagen efter eller lägger du dig alltid vid samma tid?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Vänt nästan på dygnet, innan somnade jag runt 22-23 nu kan jag vara uppe till 1-2 på natten xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Saffran0Spice
0

Hmm, sover typ inte - halvsover 2-3h per natt så kan nog inte riktigt svara på det ^^

aggeelin
0

Jag har tyvärr vänt lite på dygnet. Svårt att komma igång och få något gjort de dagar jag måste jobba nu under mellandagarna. Jag har också haft en jobbig tid då min moster dött - det är inte det som är det jobbiga sig utan att min kvinnliga kusin, som är som en syster har en svägerska som gör livet jobbigt. Min kusin är min "syster-kusin" och jag känner mig starkt påverkad av det som händer och har haft svårt att somna. Trött på dagarna.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Jag har också vänt på dygnet, sover ungefär 3 timmar!

#3 Fy det låter inte bra Agge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Men nu är begravning avklarad! ! :)

Anders 50
0

Eftersom det är mörkt länge på morgonen stiger jag inte upp i ottan om det inte behövs. Och då behöver man ju inte krypa ner i bingen så tidigt på kvällen före. :-)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Jag vänder alltid på dygnet vintertid. Somnar sällan före 3-4, om jag ens somnar. Lider av insomnia åt både håll då det är värst. Endera sover jag bara varannan natt eller en period med 14-20 h sömn per dygn. Nu är det graviditeten som ställer till sömnen. Fyra timmar per natt o ett par per dag.

stina63
0

Ja de är jag. Är en kvällsmänniska.. är mer trött under dagen än på kvällen. Då skulle jag kunna städa röja ha mig här hemma. Men tror inte mina grannar blir glada då hehe

Tarotstollan
0

Jag har varit en nattmänniska sedan jag föddes. Det har självklart ställt till en hel del för mig genom åren, det verkar i stort omöjligt för mig att komma i säng på en vettig tid. Enda gången är när jag är sjuk.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fotokrafs
0

Jag vänder väldigt lätt på dygnet. Och nu när maken också är uppe sent blir det än värre… Kommer bli svårt att komma i säng imorgon : /

aggeelin
0

Det är svårt under helgerna att inte vända på dygnet. Och imorgon måndag ska jag till jobbet - på kvällen är det fest och tisdagen en ledig dag igen. Till onsdag är det dags att vrida tillbaka livet till det vanliga igen. Inte så lätt.