Ingen klocka men ...
Igår lagade vi God mat med vänner och sen cyklade vi till stan och såg på fyrverkerier. Fantastiskt vackert! Väl hemma igen spelade vi spel. Framåt 02.30 började katten Charlie, som gärna är med när vi har gäster, att kliva runt på bordet, kliva på oss och allmänt bära sig konstigt åt. Jag är övertygad om att han tyckte att det var dags att gå och lägga oss.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Haha, jag det låter nästan som han ville att ni skulle gå och lägga er😃
/Maria
Jag tror det. Han gör aldrig så annars. Sitter gärna i knä på gästerna eller sitter på bordskanten och ser på. Men kliva runt bland spelet gör han aldrig. Och högt tala om, mjau, mjau, gå och lägg er - här har det blivit natt för länge sen!
Ja man märker ju vilka vanedjur katter är.
Våra katter vet att de alltid får godis när vi kommer hem och nåde den som missar det. Moritz protesterar högljutt.
/Maria
Godis är en viktig rutin! Här får katterna lite god blötmat när vi kommer hem. Igår, när vi jobbade i köket satt Maxen där och tyckte att han skulle få God mat flera gånger.
Mina firade med räkor! De var djupfrysta så jag fick köra dem 1 minut i mikron, trodde katterna skulle krypa in i mikron!😃
1 minut är länge när man är katt och måste vänta, de sjöng opera duett under tiden mikron brummade!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!