Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 691 ggr
flisan708
0

År 2014.....

År 2014 är om några dagar slut. Vad är du mest nöjd med om det som hänt? Vad har det roligaste? Gjorde du något du tänkt men inte vågat förut? Har något som hänt förändrat ditt liv?

wingren
0

Det jag är absolut mest nöjd över är att vi har utökat familjen med en voffsing ;) Väldigt oplanerat men jag har inte ångrat mig en sekund! Jag har också bestämt mig för att börja plugga, vet dock inte till vad men det är ett steg i rätt riktning :)

[peter54]
0

Ett bra år generellt, men inga särskilda "ups and downs". Vad jag är mest nöjd med vet jag inte riktigt, kanske att jag lyckades så bra med mitt "kastkubbeprojekt". Roligast har jag ingen aning om, kanske att ungarna fick fina betyg.

Jag gjorde inget som jag inte vågat förut och det hoppas jag att jag låter bli under kommande år också. Inte heller har något särskilt hänt som förändrat mitt liv, jag jobbar rätt hårt på att inget sånt ska hända mig 😉

Maria
1

Jag minns bäst att jag har "platsat in" på mitt nya jobb och är en del av deras forskingsgrupp. För mig betyder det mycket.

/Maria

Carrosh
0

Jag är väldigt nöjd med året som gått! Började året med en behandling för mina magproblem, något som hjälpte otroligt mycket! Sen flyttade jag till annan ort för att bli sambo.

Sen har det ju varit lite nedgångar också förstås. Tänker speciellt på min ena katt som hastigt gick bort här under hösten. Men generellt så har det varit ett fantastiskt år!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

flisan708
0

Det bästa och största som hänt detta år är att jag bytt jobb och hittat ett toppenjobb som passar mig. I år bytte jag jobb två gånger och jag är glad att jag vågade följa min magkänsla. Sen gått från att jobba natt till att jobba dagtid. Anser att jag mår bättre och sover gott numera. En rolig grej till är att jag bytt bil. Nu har jag en lagom stor bil som passar mig och jag har valt den själv. De tidigare bilarna jag haft har varit sådana som jag köpt av anhöriga och som andra tyckt vore bra för mig. Sen finns det en del jobbiga och sorgliga saker som hänt.

Anders 50
1

2014 har varit ett bra år. Hälsan har varit bättre  och  batteriet håller än, så det har funnits ork till mer fysiska saker än året innan.

Har träffat flera av mina vänner på nätet, haft besök och besökt.  Och vänskapen med den unga grannfamiljen har utvecklats ytterligare så vi är nästan som en familj. De behöver hjälp med djuren och skjutsning och jag behöver hjälp med passning av mina djur, så jag inte blir så bunden hemma. Och alla gillar vi att fika.

Vet inte om jag gjort något som jag inte vågat förut?   Kommer inte på något så här direkt så det har jag nog inte gjort.

Och något större som förändrat livet har inte hänt på flera år så det flyter numera på som vanligt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hippieelsa
0

Jag tycker att 2014 har varit ett bra år. Jag har träffat så många människor och lärt känna så många. Fast jag har också tänkt så mycket. Jag har varit väldigt förvirrad nästan hela året men jag börjar iallafall förstå saker…

Jag vet inte riktigt om jag gjort något som jag inte vågat innan.

SAker som förändrat  mitt liv är väl lalla personer som jag träffat. Fast på ett år har jag förändrats ganska mycket också tror jag.

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

-Aida-
0

2014 var ett väldigt jobbigt år för mig, men också bra saker som hänt och ska hända på dom få dagar som är kvar på året, de allra bästa som hände var att jag köpte min hund, han är helt fantastisk.😃
Jag lärde mig mycket om mig själv och hur man vänder en dålig dag till en sjukt bra dag. Sen lärde jag mig att jag faktiskt inte tål ekologiska bananer. 😮

Intehärutandär
1

Vad är Du mest nöjd med om det som hänt?

Min svärfamilj, som är så fantastisk och tagit emot mig med öppna händer. (Jag har ingen "egen" familj mer än sonen)

Vad har det roligaste?

Att vi var till Stockholm, fast jag mådde fruktansvärt där. Kul att komma bort. Att mormor blev 80 år. 

Gjorde Du något Du tänkt men inte vågat förut?

Oj, ingen aning faktiskt. Kommer inte på något speciellt.  Utmanar mig varje dag i mitt handikapp.

Har något som hänt förändrat Ditt liv?

Att jag ska bli 2-barns mamma mitt i då jag nästan får utfluget barn. Hade gett upp fler barn för lääääänge sen.