Godmorgon fredagen den 12 dec
Godmorgon!
Är på väg ut i det vackra mörka för att se på jobbets lucia.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Hoppas alla får en mysig dag :)
God morgon 🙂
Mulen dag. Ungarna har Luciamorgon i skolan och Lovisa bakade fikabrödet till sin klass. Jag har fått en blodutgjutning och skavsår på höger knä av allt knästående under renoveringen av Lovisas rum. Nu ska jag strax fara till dialysen. Ha en bra dag alla 🙂
Godmorgon
Ledig ledig,. så skönt Tanken på att de ska storma ordentligt i kväll. Får ta mej en tripp till stugan kolla så stugan är kvar.
Ska till frissan frisera mig lite på håret, Är för långt nu får ingen ordning på de, vildvuxet som sagt,.
Ha en skön fredag
Godmiddag!
Regn, snö och allmänt ruskväder!
Har varit hos veterinären med Arrak som har ont när han reser sig. Misstänkt sträckning i ena bogen, fått smärtstillande.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Helg! Nu ska drickas en mugg kaffe och pyssla… origami… har "storslagna" planer. Och vid fågelbordet såg jag nyss en ny gäst som hälsade på de andra fåglarna, en gröngöling.. Ja, jag tjatar om "mina" fåglar men de är ju såå söta.
God eftermiddag.
Har just pratat med min bror och svägerska på Skype och de befinner sig i Spanien nära Marbella. De har soligt och härligt och har klarat sig från ovädret som stått i tidningarna.
Här regnar det som attan och det börjar bli riktigt mörkt nu.
Det är fredag och jag ska se "På spåret" såklart.
Min man ska jobba både lördag och söndag.
/Maria
Mörkt ute är de.. Börjat blåsa upp nu och de har regnat rätt länge,.. undrar vad de blir av de,.. Hålla tummarna att de blir en lätt storm..
Nu börjar de blåsa upp känner jag. Balkonginglasningen skallrar lite…
God mitt i natten. Önskar alla en riktigt fin lucia. O så hoppas jag ni klarar er från ovädret.
Lena.P är jag i verkliga livet.