Godmorgon fredag 14 november
Godmorgon på er.
Jag ska strax ge mig iväg till jobbet.
Hoppas ni får en fin fredag.
/Maria
Godmorgon.
10°C och mulet.
😕
jag är ledig i dag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon.
Regn hos mig. Och en mjuk katt på bordet som spinner 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Samma gråväder med lite duggregn som tidigare i veckan.
Precis hemkommen från bilprovningen, och allt var ok förutom ett fäste till avgasröret som var på väg att släppa. Inget akut, men jag åkte till verkstan efteråt och de lovade svetsa fast det på tisdag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Så var det fredag igen. Veckorna går fort de är en månad tills lucia.
Jobbhelg framför mig.
Igår köpte jag en spikmatta. Hugo testade först men sen på kvällen la jag den på platsen sidan om mej. För där brukar han ligga. Men se där blev han lite sur butter. Satt där sidan om undrade varför spikmattan ligger på hans plats. För han tänkte inte ligga på den😃
Önskar er alla en skön fredag
Så glad jag blev nu. Polisen ringde nyss, Jag hade inbrott i min stuga i början av året. Där inbrottstjuven lämnade spår efter sig.
Frågade om jag hade ville ha ersättning för inbrottet. Något sådant, men jag sa att jag har fixat detta via mitt försäkringsbolag. De var inte så mycket skador, Mer än litet fönster som var sönder. Sen lite stökigt inne och blodspår här och där., Min söndriga tv var borta.

God förmiddag!
En gråmulen dag och jag har inga andra planer än att knata iväg till tvättstugan om en stund.
Ha en skön fredag🌺
God kväll 🙂
Vanlig dag på dialysen för mig. Nu kollar vi nyheter, men det är tråkigt, bara en massa tugg om den där ubåten. Hopplöst trist att höra samma sak ältas om och om. Hur kan man få en såpass enkel nyhet som att det nu är bekräftat att det handlar om en mindre ubåt att sträcka sig över mer än halva nyhetssändningens längd?
#5 Har de fått tag på tjyven? Skönt att få det utrett!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!