Godmorgon måndag 10 november
Godmorgon på er. Jag ska strax ge mig ut i mörkret. Brrr.
/Maria
God morgon alla!
Hu då, stackars Maria och alla ni som måste ut., jag är så glad att jag slipper!
Önskar er en bra staart på veckan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Ute är det småregn och snart är det dags för jobb.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Gråväder och blött på trappan. Ska snart åka iväg till stan och hälsa på "det vitklädda folket". Biltema lär också få ett besök. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag ska till hjälpmedelcentralen i em. Planerar att tigga till mig så mycket jag kan. Bågskytte med pojkarna ikväll.

God förmiddag!
En mulen dag, känns lite segt men en promenad lite senare piggar nog upp.
Ha en fin start på veckan🌺
God eftermiddag
Grattis alla Mårten. För det är Mårten gås idag. Det är väl inte så många som äter gås idag eller. Kanske mer kyckling istället
Önskar er alla en skön måndag
God Eftermiddag !
Oj så längesedan jag var in här och nu blir jag medlem omedelbums för här har ni det verkligen trevligt må jag säga 😎
Regnar gör det här också och en skön långpromenad blev det att njuta av.
Ja just ja Mårten är det och Stina jag sitter just nu med kyckling,det var då för väl jag inte smaskar gås ☺️😃
Ha en fortsatt fin Måndag 🙂
Gokväll allihopa!
Idag har jag skickat iväg en ansökan för ett nytt och spännande jobb som elevstödjare. Känns väldigt spännande! Vet inte om jag får det än, men det är mer nervöst ifall jag får det.. :O
Hoppas ni alla haft en bra måndag!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God kväll 🙂
Seg som kallt lim i knopp och kropp idag. Jag hade så ont i axlarna på dialysen att jag inte stod ut och blev tvungen att ta ett piller.
#8 Då får vi hålla tummarna.
/Maria
Har haft en bra måndag! Träffat vackra vitklädda tjejer och trevliga doktorer av båda könen, och märkligt nog så ville alla träffa mig igen.
Och så letade jag upp min lilla ängel på hjärt-intensiven som satt hos mig den där natten trots att hon var ledig och tackade henne än en gång med en bamsekram för att jag fortfarande är i livet.
#4 Hoppas du fick det du behövde. Hoppas däremot att du inte träffade pojkarna ikväll! 😃
#7 Ja här har vi det trevligt! (och jag vandrar också med varg) 😉
#8 Hoppas det går vägen! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 Tråkigt med ont och värk 😕 hoppas det blir bättre snart!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet