Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 268 ggr
Tarotstollan
0

Tända ljus.

Vet inte riktigt om denna frågan passar här inne på sajten eller ens är i rätt tråd. I så fall får ni ta bort den.
Jag undrar är det någon här inne som varit inne på svenska kyrkans sida och tänt ljus som de erbjuder på 4 olika ställen runt om i Sverige? Jag tycker det verkar mysigt men eftersom det är på ställen där jag inte har någon som sover evighets sömnen så känns det lite fel, fast tända ljus bara för att det är fint är ju inte fel. Vad tycker ni?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cristine
0

Jag tycker man kan tända ljus till allt och alla och tända för fred på jorden är inte helt fel

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1

Jag har aldrig gjort det online, men tända ljus kan man göra i vilken kyrka  man vill. Det är tanken bakom som räknas.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Tarotstollan
1

Det är tydligen helt nytt för i år att man kan tända ljus i träden utanför kyrkorna, så jag visste inte riktigt hur det gick till men nu har jag varit inne och tänt, det var inte så svårt som jag trodde!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
0

Mor min tipsade mig om det, då hon testat det. Hon hade tänt ljus både där och riktiga ljus på kyrkogården för min katt (supersöt är hon!), men jag har inte testat än. Tänder så mycket ljus hemma så känner att det räcker gott och väl.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!