Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 353 ggr
Cristine
0

God morgon den 4 november

Här sitter jag och filosoferar och längtar tillbaka till sommaren redan!

Nu ska det bli kallt har de sagt, huuvaaa!

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon.

Regnar här.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon.

Det regnar här också och det är verkligen dystert ute men det är varmt. 11 grader.

/Maria

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Ja du är inte ensam cristine önskar att sommaren ska komma igen med sol och värme,
Ska jobba kväll önskar er alla en fin tisdag

Intehärutandär
0

Regn här med, fast inget nytt. Regnat varje dag i veckor nu. Inte sovit alls inatt pga fruktansvärd värk i ländrygg o hemska sammandragningar. Nu har jag tagit ett par alvedon och satt på värmedyna. Hoppas det släpper lite. Få se om man kan sova lite på dagen. Inte sovit på flera veckor nu mer än ett par-tre veckor. Behöver tanka energi så man orkar vara positiv.

Cristine
0

#5 Usch så bedrövligt du har det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
0

God eftermiddag!

Vaknade i morse av min katt på magen som satt och spann som en dåre. Riktigt mysigt att vakna med sådant mys! :) Måste gå igenom en stor kasse med skor idag. Fick en kasse på bortskänkes tidigare, så blir lite o gå igenom. Älskar skor!! 😃

Ha en fin dag alla!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
0

#6 Ja, usch. Legat hela dagen förutom en kamp vid spisen en vända. Känns mer som inflammation än graviditet. Som tur var ska jag till sjukgymnast imorgon och barnmorska på torsdag. Då ska det nog bli bättre.

[peter54]
0

God afton 🙂

Här har det regnat större delen av dagen. Jag har samlat ihop grejer som vi inte behöver längre, ställt alltihop i garaget och ringt Solrosen så de har varit här och hämtat. Det är ett second hand-ställe i Östervåla där de säljer allt mellan himmel och jord, dessutom har de ett trevligt fik.

De som jobbar där är sådana som av olika anledning inte får jobb eller har någon svår diagnos, alternativt kommit ur missbruksproblem. Där kan de tjäna lite extra pengar och träffa folk, lysande verksamhet.

Ikväll blir det vintersulor på båda bilarna, snart kommer vinterväglaget hit. 🙂

Maria
0

Alldeles nyss såg jag vår katt Moritz DRICKA VATTEN😮 Det är första gången på 12 år jag ser det. Min man såg honom dricka för ett tag sedan.

Jösses.

/Maria

aggeelin
0

#10 Oj, han dricker vatten (jag menar, hur klarar han sig utan?)

Maria
0

#11 Ja, det har jag alltid undrat också.

Förra året så fick han urinstämma och vi fick åka akut till veterinären.

Han får bara blötmat och så brukar jag blanda extra vatten i och mosa med gaffel.

Hans gamle kompis som dog drack överallt. Vi har vatten på flera ställen och har provat vattenfontän och den gamle katten hade en sådan där flaska på väggen som gnagare dricker ur (modell större) men Moritz har bara tittat föraktfullt😉

/Maria

Anders 50
0

Gokväll.

Jaha, vad har hänt här idag då?  Förmiddagen tillbringades inne. REGN.  Men som tur var så kom grannen, hon hade varit på affären och blev kaffesugen, hade wienerbröd och mazariner med sig. Så då gick en stund.

Sen blev det middag, rotmos och fläsklägg sen i går. Var ute och hämtade en rova som jag kokade och blandade i moset. Jämrans så gott det blev!

Sen var det uppehåll så då åkte jag iväg och fortsatte mäta skog, blev klar med det så nu återstår lite pappersjobb, sen leta köpare.

Det var väl det viktigaste som hänt idag.

#7 Då har du haft kul idag?  😉

#8 Hoppas du får nån lindring på besvären.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

#12 Tur att han äter blötmat då får han ändå i sig en del. Märkligt det där med den föraktfulla blicken -  katter är  roligt märkliga familjemedlemmar!

Maria
0

#14 Haha, ja katter kan ha mer "ansiktsuttryck" än man tror.

/Maria