Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 227 ggr
aggeelin
0

God eftermiddag!

Hej på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Magi-cat
0

Hej!🙂

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Anders 50
0

Hej Agge!

Det har varit en full rulle-dag idag. Var och hjälpte en ny granne som köpt ett gammalt soldattorp .  Ett trevligt ungt par, han är Norrman, bor  i Malmö, jobbar i Köpenhamn och är gift med en Kroatiska. 😃Vi hittade lite kul saker när vi rev ner innertak och tapeter, gamla tidningar från 1800-talet.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#2 Åh, sådan jobb är kul.

Jag minns när vi grejade i vårt gamla torp. Vi hittade en del. Gamla tidningar också och stockarna var stoppade med tång

Jag grävde ut en del av golvet i köket och hittade bl.a en gammal kritpipa. 1700-tal gissade man på  museet.

/Maria

stina63
0

God kvälls på er.

Är på väg lägga mig nu. ska upp tidigt,
Önskar er alla en skön fortsatt lördag

aggeelin
0

Full-rulle -dag! !! Javisst, här också! Nattgäster, långfrukost, stadsrunda, gofika, matlagning, memoryspel och dobbel. Umgås och ha det trevligt och så lite tv på det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
0

Godkväll! (eller natt)! Sitter och funderar lite på hur jag ska göra med min zebra-planta.. Har ett omvänt problem (den växer så det knakar) och behöver toppa av den och bli av med lite sticklingar. Men det verkar inte finnas någon i närheten som vill "adoptera" dem.. hmm.. Hoppas ni alla har en trevlig helg!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!