Godmorgon 22/10
Godmorgon alla.
Här i Göteborg så regnar det och är 10 grader varmt. Det får bli paraply och gummistövlar strax.
/Maria
God morgon Maria och ni alla! Här regnar det ocks men vi har o grader. Trist som attan, tur jag slipper gå ut.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er!
Snart dags för jobbet. Jag har "massor av arbete" veckor och jag hoppas att det snart ska bli mindre jobb. Det är tillräckligt att jobba 40tim/vecka tycker jag.
Jag önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Mulet och 11 grader. Idag ska jag umgås med mitt lilla barnbarn🙂
Ha det gott!
Godmorgon!
Duggregn och blåst. Höstväder. Nu kolla LK sen 11-kaffe och sedan ut och hitta på nåt.
#3 Antar att du får en kul dag! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Regnet det bara öser ner. ..
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kvälls
Har varit på stan fikat med min syster, Nu ska jag snart göra iordning mej, Ska på Malmö Opera…
Önskar er en skön Onsdag
Kolugnt här. Regnar, som vanligt. Grått och trist. Sonen somnade och sover pga vädret. Ska nog försöka ha myskväll med film ikväll. Han önskade det.
God kväll 🙂
Idag har det varit grått väder hela dagen, men inget regn. Igår när jag var ute i skogen och försökte hitta svamp började det duggregna, märkligt kraftigt duggregn, jag blev dyngsur och fick stoppa in kameran innanför jackan. Hittade ingen svamp alls, jo förresten, några bläcksvampar, men dem plockar jag inte.