Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 377 ggr
flisan708
0

Reklam här på sidan

Är det någon mer än jag som stör mig på reklamen som poppar upp hela tiden och stör när man läser här. Har inte stört mig på det tidigare men nu blir det att betala för iFokus utan reklam.

Fridaaaa
0

(tänk på synskadade när du skriver, tänker på alla utropstecken).

Jag har reklamfritt samt adblock så slipper reklamen 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
1

Köp iFokus utan reklam så slipper du den :)

flisan708
0

#1 Ska göra det, man gör väl dessa utropstecknen av ren vana. Nu är de borttagna.

[peter54]
0

Såvitt jag minns har jag enbart adblock och på min iFokussida finns ingen reklam alls.

Karmatarerskanise
0

#4 tyvärr förlorar iFokus på det. Därför är det bättre att köpa reklamfritt.

[peter54]
0

#5 Jo men jag valde inte adblock för att bli kvitt reklamen på iFokus, utan generellt när jag surfar runt. Det har liksom bara blivit tomt här också, inte mitt primära syfte.

Fridaaaa
0

#5 Jag hade adblock pga att slippa reklam på andra sidor.

Karmatarerskanise
0

Det förändrar inte det faktum att iFokus förlorar intäkter.

Fridaaaa
2

#8 Fast det kan man ju inte ha i tankarna när man vill slippa reklam på andra sidor? Man ska ju inte behöva stå ut med det för den sakens skull

Karmatarerskanise
0

#9 Man kan ju fortfarande köpa reklamfritt för att bidra till ett fortsatt iFokus :)

Fridaaaa
0

#10 Ja det kan man ju göra, tycker dock det är synd att man bara kan köpa för 1 år, inte mindre om man vill.

Karmatarerskanise
0

#11 Ja det är synd

Grace2009
0

Kan man inte tillåta reklam på vissa sidor när man har adblock? Jag har något program som blockerar reklam men jag kan välja "använd inte på livskvalitet.ifokus.se"/"Använd inte på denna sida" till exempel. Så nu uppmanar jag alla som kan att tillåta reklam på iFokus!

Fridaaaa
0

#13 Reklamen bara slöar ner och är ivägen. Låter hellre bli iFokus än att ha massa reklam faktiskt.
Nu har jag iFokus fritt också men ialla fall…

Grace2009
0

#14 Tråkigt att du känner på det viset. Mig personligen stör reklamen på iFokus inte ett dugg och slöare blir det inte heller. Jag unnar dem de kronorna de får in för mitt surfande här dock.

[VSK]
0

Vilken reklam? 😃

Fridaaaa
1

#15 Som sagt har iFokus reklamfritt också så 😉
Ja alla upplever vi saker olika, jag störde mig supermycket på reklamen när jag hade det, och slöar speciellt ner på ipaden när jag sitter där men då även viss del på datorn. Märks klar skillnad när jag slipper den.

[peter54]
1

Jag störs alltid av reklam oavsett var den finns, så jag betalar gärna för att slippa reklam. Att reklamen slöar ner datorn är mycket tydligt hos oss, särskilt när alla fyra i familjen är aktiva på datorerna samtidigt och vår nedladdningshastighet maxar på 8 mb/sek. Särskilt tydligt blir det om jag öppnar exempelvis Aftonbladets sida, de har väl svenskt rekord i reklammängd.

[VSK]
0

För mig så har det inte med bandbredden å göra utan av säkerhetsskäl.