Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 281 ggr
aggeelin
0

Godmorgon söndag 5 oktober

Godmorgon på er! 😀😁😂 Jag önskar er en fin söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon Agge och alla som vaknar.

Det ser ut att kunna bli en fin dag här när det gäller vädret.

/Maria

[peter54]
0

God middag 🙂

Här är mulet men varmt, 15 grader. Familjen är borta hos kusinerna, så jag har varit ensam i helgen. De var funktionärer på Tjurruset, en terränglöpningstävling som går den här helgen i trakterna av Södertälje. Jag tittade lite efter bilder på nätet, det var geggigt minsann 😉

Anders 50
0

Godmiddag.

Nyss hemkommen från skogen. Jaktlyckan var god, så nästa till "fin-middag" blir det rådjurssadel.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God middag!

Soligt och varmt, härlig dag för promenader🙂

Maria
0

Nu har vi tagit in alla växter som ska vintervila i vårt lilla uterum. Bara 6 kvadrat😉 Min man har köpt bockar och lag skivor på och så har vi en vaxduk emellan.

Hans älskade pelargoner måste överleva haha. Jag är mest mån om mina två olivträd och Bouganvillan.

Det blev ett mellanrum med en filt för katterna. Jag ska fixa en bild.

/Maria

Carrosh
0

God eftermiddag!

Ska försöka hålla mig undan att äta upp alla de bullar jag bakade igår. Något svårt när det ligger ett par påsar framme på bordet. Ska man frysa in eller stoppa undan? *funderar* 🤔

Ska försöka plantera om min kaffeplanta idag också, tänkte jag. Bara jag hittar något jag kan använda istället för innerkruka..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

Godkvälls.

Har varit iväg köpt bestfärg vit som jag ska måla över köksbordet stolar och min kökssoffa som är minst 150 år. Tror den är mer än de. men de är dags att fixa till de. Köksbordet och stolarna köpte jag till min första lägenhet, De är en del år de med hehe.,.. Flyttade hemifrån när jag var17 år
Önskar er alla en fortsatt skön söndag