Bakom flötet
Jag är nog bakom flötet när det gäller att läsa och förstå inställningar av tillbehör och annat på datorn. Fick en apparat ..Wi-Fi.s Huawey men jag har suttit i 3 dagar för att få in den äen om jag gjort som det står som kom inte samma saker upp som på bilderna hur jag ä försökte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vet du inte var du ska sätta in sladdarna eller hur man ska göra när man kopplat in den?
I'm out 
Det är själva apparaten som inte funkar som det står i beskrivningen och jag kan inte få in koden eller komma ner till ett visst lägedär man ska trycka på ok.
Jaha. . . vet knappt vad det är för nåt. Varför har man en sådan?
Så bakom flötet är jag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Datorerna funkade inte bra i mitt område så mitt bolag skickade en trådfri liten sak
där ska jag skriva in en kod men det går inte
Jag ska trycka på OK men kommer inte dit.
Jag är med i "Bakom-flötet-klubben". Har heller ingen aning om vad det är för pinal. Tycker att det dyker upp fler och fler tekniska prylar som sägs förenkla livet för en. Men men….
Jag har suttit och väst otryckbara saker mellan tänderna över en och annan manick som vägrat samarbeta. Har ofta undrat vem som skrivit alla dessa romantjocka bruksanvisningar som ändå inte innehåller svar på vad jag vill veta. Oftast har jag givit upp när jag sökt svar i dem. Det brukar gå bättre om jag prövar mig fram tills jag listat ut hur man gör.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
och jag kan inte se bilderna, men antar att det är en sk 3G-dongel du har fått hem.