Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 570 ggr
aggeelin
0

Godmorgon lördag 27 september

Önskar er en riktigt fin lördag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Varga
0

Tack detsamma! :D

[JenniN]
0

Pua, inte kommer den bli fin om jag inte lyckas somna om en stund ^^

Cristine
0

God morgon Agge och alla LKare..önskar er genomhärlig lördag med fint väder och sällskap. Själv ska jag till bygdegården på namngivning. Det är en brorssons son nummer två som ska få namn, sedan skall paella intagas. Hela släkten är paellafrälsta, något vi äter varje år när vi samlas.👩👴👱👵✨😹👵👶 Nr 2 är musslor i▶️gräddig vitvinssås

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#3Gott!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God morgon! Solen skiner och det är 8 grader ute. Tror det är väder för fönster putsning idag. Önskar er alla en riktigt trevlig lördag vad ni än hittar på!

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här är också soligt, men det blåser så att man inte kan stå rak, hos oss är det 11 grader just nu.

Maria
0

God förmiddag här också.

Ska strax till loppis och träffa min bror och svägerska för sista gången innan de åker till Spanien över vintern. De följer med oss hem efteråt.

Sonen kommer kanske och sover över då hans sambo ska ha tjejkväll hemma.

/Maria

Anders 50
0

Godmiddag!

Solen glimtar till ibland och det blåser en hel del.

Har varit och inskaffat mat till mig, hundar, katter och vaktlar. Föll för frestelsen och köpte en förpackning med Pulled Turkey, ska bli spännande att smaka på den.

Tiggaren utanför Willys hade antingen försovit sig eller åkt hem. Eller rymt från sin arbetsgivare.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Carrosh
0

Godmiddag! Skönt med lite sol och värme idag! Det behövs verkligen!

Här ska spelas brädspel hela kvällen :) Ha en fin lördag allihopa!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

KaiPon
1

Svävar fortfarande på moln efter bästa dagen igår, då man fick träffa Ika Nord. Aah! ❤️

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anders 50
0

#10 Henne har jag inte hört talas om på flera år.  Uppträder hon ännu?  Trodde hon slutat.  Lärde hon dig mima? 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

#11 Det senaste hon var med i vad jag vet om var Låt Den Rätta Komma In. 🙂 Hon hade en hel del bra saker om mimkonsten och teater i allmänhet att prata om, och även dans och annat. Vet att jag var sjukt nervös innan, men man skrattade en hel del under uppträdandet. 😃

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/