Godmorgon lördag 13 sept
Godmorgon på er! Jag önskar er en riktigt fin lördag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon Agge och ni andra!
Sitter och spanar efter norrsken men det vill inte infinna sig så nu tror jag att det är dags att sova, ville jag säga men inga bokstäver dök upp, väldigt konstigt!
Önskar er en perfekt dag! a
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Första semesterdagen! Idag ska jag träffa mitt sy och pysselgäng mellan 9 och 17. Det ska bli kul! Ha nu alla en riktigt trevlig dag!
Godmorgon på er alla🙂
Får riktigt illamåendekänsla när jag går in på olika media och ser att en liten tvååring är borta sedan igår. Så fruktansvärt.😕
/Maria
#3 Ja det är fruktansvärt och konstigt. Var kan pojken vara? Är det någon som tagit honom, hur kan han bara vara helt borta?
Godmorgon.
Precis klar med en omgång syltad squash. Det blir det fjärde receptet jag gjort, ska bli spännande att smaka sen. Nu ska jag rensa kantareller och förvälla dem och frysa in till en vän.
Angående den försvunna 2-åringen. Jag har inte hört några detaljer än, men hur kan man tappa bort en 2-åring?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu har jag njutit av lördagsfrukost och under tiden har solen tagit över där ute! Skönt!
#5 Ja, det är konstigt hur en två-åring kan försvinna så fort. Jag läste om att barnvakten var på toaletten och att barnet gick ut genom dörren. Vart tog barnet vägen så fort? Är det någon som trollat bort honom (tagit upp honom i bil?) för hur kan det gå så fort att bara vara helt borta?
God förmiddag 🙂
Idag har jag sovit ut ordentligt och vaknade först vid niotiden, det har varit två veckor med fem timmars sömn varenda natt, så jag behövde det här. Här är soligt idag, tvärt emot vad prognosen sagt och det är hyfsat bra temperatur, 14 grader just nu.
Det där med den saknade tvååringen har jag missat, jag har inte sett eller hört några nyheter ännu. Igår var det ju något yngre par utanför Sundsvall som lämnat en ettåring ensam hemma med en chihuahua, hunden var i så dåligt skick att den måste avlivas. Oklart tydligen hur länge barnet varit obevakat. Sedan läste jag om en 38-årig kvinna som varit försvunnen en vecka.
Godmorgon allihopa!
Har också missat det här med tvååringen. Måste vara jobbigt för familjen!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Har nyss varit och handlat och hörde på radion i bilen att pojken var återfunnen. Puh.🙂
/Maria
God kväller!
Idag har jag överraskat mig själv. Lånade en minibuss och övade på massa "kringel-krångel" inför körprovet som väntar om 2-3 veckor. Testade att backa, vända, parkera och allehanda pyssliga saker som kanske inte är så lätt om man jämför med en vanlig personbil. Härligt nog upptäckte jag att jag automatiskt använder speglarna betydligt mer korrekt med ett större fordon.
I övrigt har jag stått vid spisen och laddat med matlådor i flera timmar, så nu har vi mat klar hela veckan. Fötterna på sofflocket nästa, sen krasch i säng.