Fredag 5 september
God morgon på er! 8 grader ute, hoppas det blir lika vackert väder som igår. Visst var det underbart? ! Jobbar kväll idag och nu har jag 8 dagar att jobba på rad, sen får jag semester. Äntligen är det min tur. Längtar! Önskar er en trevlig fredag och trevlig helg!
God morgon Ska iväg över helgen på former. Ska bli skoj. Önskar er alla en skön fredag
Godmorgon! Solen skiner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hoppas på en fantastisk dag!
God morgon 🙂
Vi har soligt och 10 grader, det blir säkert lika fint idag som det var igår, men skillnaden är att idag måste jag sitta låst vid en maskin större delen av dagen 😉
Godmorgon!
Kallt, bara +3 inatt.
Fick tfn om att en älg blivit påkörd strax efter kl 22 i går kväll. Så det var bara att klä på sig utrustningen och ge sig ut i mörkret. Olycksplatsen beskrevs ett par km fel så där gick mycket tid i onödan. Men efter lite tfn-samtal så hittades olycksplatsen och älgen låg ett par hundra meter in i skogen med ena bakbenet avslitet, så där blev det slut på plågorna.
Så det blev sent innan sängen fick besök.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon alla.
Har sovit till nästan 9.30.
Vi hämtade sonen och hans flickvän i natt från Landvetter så vi la oss 04.30 ungefär så kroppen känns helst förvirrad.😃
/Maria
Äntligen helg. Jag är en sådan människa som får ångest över att vara sjuk i veckorna för det känns som skolk - oavsett hur handikappad sjukdomen gör mig. Vet inte vart det kommer från. :( Nu blir det helg, då "får" jag vara sjuk.

God kväll!
# 6 Skönt att älgen fick hjälp Anders, hoppas det gick bra med den/dom som körde på den.
Idag har jag varit och röstat, sen blev det promenad i det vackra vädret.
Ha en riktigt fin helg allihopa🌺
God kväll, Usch så,otäckt..stackars älg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vilken härlig dag det varit !!!!