God morgon den 2 september
*Dottern har börjat arbeta igen så jag var tvungen att springa ifrån för att göra hennes fika .
Väderleksrapporten är blå himmel och vindstilla…riktigt härligt! 21 g i solen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Läsdag idag också, men jag ska även sticka. Jag har tagit upp ett projekt som legat sen i mars, men nu börjar det bli dags för ylletröjor igen 😉
Och så ska jag, såklart, spela lite TV-spel 😃
Ha en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon.
Idag får vi hem vår nya kyl och frys🙂 so vi beställde häromdagen.
/Maria
Gomorron! Vilken härlig, solig höstdag.
Det ser ut att ljusna så det blir nog fint idag också. Dags att skutta iväg till jobbet! :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mårning!.. är med i en lchf-grupp på facebook och där var det en tjej som pep till att hon stickar raggsockar för att hålla sig sysselsatt.. jag frågade om jag fick beställa 2 par och det fick jag.. dom är nu mina morgonsockar, helt underbara att hasa runt i.. 🙂 Jag har förr gillat att sticka lusekoftor men har tappat intresset helt o hållet..
Idag blir det em-pass på jobbet så jag ska hasa runt en stund till o göra - ingenting.. 😃
Hoppas alla får en härlig dag ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Fortfarande riktigt snuvig med feber. Sovit uselt och då jag väl somnade så började dem bila!! Och gör ännu. Mitt huvud går i bitar och Spike är orolig.
#6 Men hade inte du förlorat ditt jobb Mooniqe?
#7 Sicken töting
#8 Nyp med ena handens pekfinger och tumme ihop näsroten medans du med den andra tummen trycker upp näsan underifrån. Håll så en bra stund,
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag 🙂
Här är det soligt och 21 grader. Jag har farit runt mest hela dagen känns det som. Åkte in till Akademiska i morse, hade tid på Gåskolan för att träffa läkare och representanter från båda ortopedtekniska verkstäder i stan.
Jag kan inte gå lika bra med de nyare proteserna som med de gamla och jag behövde vädra funderingar och idéer runt den problematiken. Vet inte om jag blev något klokare, men en del synpunkter och tankar luftades i alla fall.
Nu kom jag precis hem efter att ha snurrat mellan byarna här för att handla och tänkte ta en liten paus innan det är dags att starta med matlagningen.
Så nu har vår nya kyl/frys kommit och så snopet att märka att det är en buckla i frysdörren.😕
Jag ringde i alla fall företaget och hoppas de inte behöver byta allt utan att det räcker med dörren.
Skönt att få den "hemkörd i alla fall" Min man har precis hängt om handtagen för de satt givetvis på fel sida. 400 kronor dörren skulle de ha för att göra det på plats😮
/Maria
#9 Christine. Jag klarade mig precis för en annan slutade. Men nästa gång det ska rensas så står jag först att bli uppsagd. Trist nog.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God eftermiddag
Idag är jag helt slut. Vet inte varför,. Men kroppen är helt slut. Ont i huvudet ont i mina leder fingrar benen känns som gelé. Hoppas jag inte blir sjuk,, Nä jag är frisk som en nötkärna,
Ha en skön tisdag
Gokväll!
Nyss hemkommen från ett besök hos ännu en vän som jag lärt känna på ett forum på nätet. Kul att träffa nya människor och kul att leta sig fram på okända vägar.
Och personen stämde på pricken in på den bild som jag fått.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!