Godmorgon, tisdag 26 aug
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
En mulen dag och prognosen säger att det ska fortsätta så. Tio grader är det och de är inte så skönt. Nu är det snart dags för jobb. Önskar er en bra dag.
Godmorgon! Jag har precis gått en promenad i regnet. Och nu ska jag sätta mig och läsa. Ha en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God morgon agge och alla som tittar in!
Blir nog en dag med växlande väder, börjar bli kyliga morgnar.
Ha en fin dag allihopa🌺
Gomorron! Ska tvätta ett par maskiner idag också, det är strax klart. Efter det tar jag med hunden ut i skogen, och sen ska jag försöka ta upp viltspårandet igen med henne och lägga ett kort litet spår.
God förmiddag 🙂
Det har småregnat hela morgonen och det håller på än, temperaturen ligger på 12 grader just nu. Passar på att knappa lite på datorn nu eftersom det knappast blir tillfälle till det efter att barnen kommit hem från skolan. Vi kör ju med ett vanligt moden som bara går till en dator i taget, så de får turas om en timme vardera mellan halv fem och halv nio ikväll.
Under de veckor vi varit utan uppkoppling har det plötsligt blivit fantastiskt mycket enklare att få med barnen på både den ena och den andra aktiviteten. Ludvig och jag hade en skytteeftermiddag förra lördagen. Det blev ett hundratal skott med luftgeväret och ungefär lika många med .22lr (salongsgeväret som många kallar det).
Jag eller magen rättare sagt fick en (till) kusin igårkväll. Som vi väntat! Är grått o trist här, som det varit länge nu. Igår hade vi blå himmel ett tag dock. Ska gå och handla med sonen, sedan vila. Imorn startar min rehabplats efter sommarlov.
Idag var ingen givande skoldag. Vi tittade på biblioteket (som jag redan är välbekant med), och min studiegrupp gnällde på att vi ska läsa. 400 sidor svensk litteratur, måndag f.m -torsdag e.m. Jag är bara glad att vi inte ska läsa 1000 sidor på en vecka som jag gjorde i somras 😉Jag är dock snart klar med läsningen, satsar på en helt ledig dag imorgon.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Go eftermiddag!
Trodde jag redan skrivit här men aj vad jag bedrog mig,
Trött som tusan är jag …andra natten som jag blivit väckt av min katt som dyblöt har hoppat upp i sängen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag önskar jag också.
Jag är uppe varje natt 1-3 gånger för att ge katterna mat. Jag vet……🤫
Moritz, den gamle, är det som är konstant hungrig. Jag har prövat att stänga sovrumsdörren men då krafsar han, hoppar på handtaget och ylar som den värsta varg😃
Det är mitt eget fel som har börjat så men jag brukar tycka det är så himla gott att lägga mig igen så det är egentligen ingen större fara.
/Maria
#10 Oj! :)
#11 Detta började han med när gamle kompisen Lorenz dog. Då tyckte jag mest synd om honom och trodde han ville ha sällskap och var rastlös men nu hejar den lille Lakritz ivrig på, så nätterna kan vara riktigt livade här😃
/Maria
Nu har jag flyttat hem till lägenheten., Känns skönt men har inte hunnet packa upp. Morgon efter jobb får jag hämta en del till. Sen får jag stänga frosta av frysen. Lite göra Som tar lite tid.
Men i kväll Då ska jag lägga mig i badkaret. De har jag inte gjort sen jag flyttade till stugan. Bara duschat. Jag har saknat min badkar´
Var iväg köpte kattgodis i zooaffären. Där sålde dom rawfood till katter. Tänkte jag ska testa de till killarna. Nog gillade dom de. Dom gillar mat hehe
#13 Rawfood (att "barfa") sägs vara bra för katterna - och de blir inte så lätt feta av det.
Godnatter godnatter! Här blev det tyvärr en riktig skitdag, då jag vaknade tung i huvudet och låg däckad ett par timmar med migrän. :( Men nu är jag på benen igen, men lite för pigg för att sova. Vad tusan hittar man på då? Jo, man kollar igenom alla poster man missat här! :P Godnatt allihopa!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!