Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 408 ggr
aggeelin
0

Fruset inne

Vi sitter inne och eldar brasa. Fy så kallt det är här inne! Är det varmt i ditt hus/lägenhet?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[tk1971]
0

Jag fryser hela hösten och vintern. Jag brukar bylta på mig med kläder på dagtid och täcken och filtar på nätterna, men ändå fryser jag. Jag vet inte riktigt vad det beror på.

Anders 50
0

Var i köket och kollade nu, 19,5 grad, dörrar ut öppna så hundar och katter kan gå som de vill.  Lagom.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
1

Vi har det ganska kyligt men så har vi oftast öppet ut till uterummet och där står dörren på glänt så att katterna kan gå ut.

Jag tar på mig. Gillar när det är lite kallt om nosen trots att jag är frusen.

/Maria

aggeelin
0

Här var det 19 grader. Det är för kallt. Även om jag tar på mig vill jag inte vantar inne. Jag blir helt nedkyld och värst är det den här tiden och en tid på våren. Fryser.

stina63
0

Jag har rätt kyligt i min trähus stuga… Sätter på värmen på kvällen,,  Men har ett tjockt varmt täcke. Så värmen stängs av på natten,,
Jag har själv dörren öppen när jag är hemma till katterna, Men de finns en kattlucka annars. SÅ om jag skulle stänga så kan dom komma både ut och in.

aggeelin
0

Nu kryper jag ner under täcket och värmer mig!

Intehärutandär
0

Har ingen inne-temp, men ska skaffa. Huset står direkt på backen (ingen gjutgrund eller uppstaplat), så det är fruktansvärt dragit och kallt på golven. Man känner speciellt då man kommer ut i hall eller ned för trappan hur det slår emot en av kyla. Har inga trösklar som skyddar lite i sovrum heller. Här är pyjamas, två täcken, filt o överkast som gäller.

[tk1971]
0

I mitt sovrum måste det vara minst 23 grader för att jag ska trivas där.

Cristine
0

Mitt hus är av betong och klätt med trä så det är varmt. När jag klev upp kl 7 var det 19.5 grader nu är det 22.8, dessutom så såg vi till att isolera det väldigt väl när nya golvet lades så det är varmt, jag går barfota hela året

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
1

Här är det varmt inomhus (lägenhet). Två datorer igång gör ju sitt det också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!