Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 263 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, tors 21 aug

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Godmorgon!

Det är iskallt inne, det börjar verkligen bli dags för värden att sätta på värmen, men det är "för varmt ute på dagarna". Men jag måste sova med dubbla täcken 🤔

Nåja. Idag ska jag läsa! Börjar först på måndag men tänkte läsa lite i förväg. Det är så himla kul att ha börjat på riktigt nu 😃 Men nollningen hoppar jag över (jag är ju inte ens en nolla med mina 37.5 hp 😉)

Hoppas ni får en trevlig dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Här är det kallt både ute och inne. Jag sover också med flera täcken och jag tycker att det är skönt :)

Nu är det dags att stoppa in det sista av frukosten och cykla iväg till jobbet. Jag önskar er en fin dag :)

#1 Nollning kan vara riktigt roligt och skapa gemenskap - men om det behövs beror kanske på vilken utbildning du går.

Afturelding
0

#2 Absolut! Men det beror ju också på vad man tycker är roligt, och jag tycker inte att det är kul varken med lekar eller alkoholpåverkade människor.

Och sen som sagt beror det ju på vad man går, men för mig som läser till lärare känns det inte lika mycket som ett måste. Gemenskapen kommer under utbildningen, det är en väsentlig del i hela programmet 🙂

/Rebecca

Anders 50
0

Godmorgon!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godförmiddag😉

/Maria

aggeelin
0

#2 min egen erfarenhet av nollningen - ingen alkohol alls. Bara trevligt var det.

Afturelding
0

#6 Så roligt! Så ser det dock inte ut här, snarare tvärtom. Hade det bara varit lekar så hade jag kanske tittat på och pratat med folk.  Men på det stora hela är det inte riktigt min grej som sagt. Det känns inte värt pengarna.

/Rebecca

stina63
0

God kvälls på er..