Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 979 ggr
stina63
3

Nybadade Katter

Nybadade katter hehe. Hugo han är inte långsint av sig, Kommer till mej direkt efteråt Men Anton han är sur ännu,, Kommer inte till mej, Även om jag bjuder på godis

VildaVittra
3

Leker man med smutsvattnet i skurhinken så kan det ju bli att tvåbeningen plågar en.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

stina63
1

Jösses dom ser helt förtvivlade ut,, Sicka sötnosar

VildaVittra
2

Inte var dom glada, en av dom sa att hon skulle skita i min sko. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

stina63
1

Hehe ser ut att vara den i mitten😃

aggeelin
1

Ja, det är ett jobb att bada katter! Men fina blir de sen och så slutar de sura också. :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
1

Ja de blir dom… Men jag tycker dom borde vara vana nu efter 6 år… Men de är dom inte för dom protesterar högljud

Maria
0

Haha, inget ser så bedrövligt ut som en nybadad katt😃

Här hemma slipper mina bad i alla fall.

/Maria

stina63
0

De hade mina också gjort om de inte var långhåriga och inte fick massor med tovor i sin päls.

Maria
0

Min gamle Lorentz som dog förra året var långhårig och vansinnigt rädd för vatten. 

Tro mig, jag har försökt att bada honom😉

Jag gav upp och klippte ner hans päls om våren istället. Inte blev han vacker men han verkade trivas och han blev som en "kalv på grönbete" när pälsen var kort.

/Maria

stina63
0

Jag har haft samma tanke Maria, Men Hugo gillar inte heller att man borstar kammar honom.  Men tanken är där att jag rakar av honom pälsen i stället…

Anders 50
0

Haha! Så sura (häpp!) de är! 😃 Tur att jag aldrig har haft katter som behövt badas.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Hehe han må se sur ut men de är han inte.. Mors kelegris.. Anton dej ljusa han är surpuppa  i första graden😃

Mirinda
0

😃Kissarnas miner och kroppsspråk säger allt om vad de tycker om att bada.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Cristine
0

J😃o nog kan  de visa vad de tycker!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
1

Hehe ja så här sa han för ett par år sedan…
Vänta du bara mor. Jag tänker inte Gosa med dej på hela fem minuter😃

VildaVittra
0

#15 Han är alltså lite mer timid än mina, som brukar säga saker i stil med : "Du ska döden dö din jävla potta!"😃

stina63
1

Men när dom är vidgjorde efter dusch och pälsvård så ser dom ut så här

Anders 50
0

Så fina de är.   🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

De är inte ofta dom sitter så fint sidan om varandra…