Godmoron, tisdag 12 aug
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla från ett blåsigt Göteborg med 16 grader just nu.
/Maria
God morgon!
Varmt och soligt idag, men det ösregnade hela dagen igår så det gör inget.
Jag ska titta på föreläsningar och läsa lite idag, och sen ska jag försöka sy. Och så ska jag leta reda på en festväska, jag behöver en till på lördag. Hittar jag ingen får jag väl sy en sådan också 😉
Hoppas ni får en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon.
Blåser över Malmö. Lite kyligt väder. Idag ska jag till banken. Men jag har inte min bank i Malmö utan i Skurup. Får ta tåget dit. Halva dagen går åt till de hehe
Tog ett foto av månen i lördags, Tur de för på söndagen så öste det ner åskade.

Ha en skön Tisdag
Här är det bara 17 grader och jag fryser :) Jag provade att ha jeans igår och det kände ovanligt och konstigt efter flera veckor utan något på benen.
På förmiddagen sitter jag hemma och läser "jobblitteratur" - har massor att sätta igång med men försöker ta det lugnt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag och karln var på rullande fot redan 7:15. Hade tid för kub (ultraljud för ev kromosomavvikelser) kl 8:00 på lasarettet i grannstan. Kul att se att det var en bäbis därinne. :) Nu är jag hemskt trött av den tidiga morgonen och åksjuka. Och att hon tryckte så hårt på magen att det värker nu. Allt var bra. En bäbis, ett tickande hjärta och två varsina armar/ben.
Va!! Ska du ha en Bäbis?
Grattis grattis😃🌺🌺❤️ssså roligt…näår då?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag 🙂
Här är 21 grader just nu och jag tycker att det ör härligt att den svettiga temperaturen äntligen är över. Vi har växlande molnighet idag, solen tittar fram lite nu och då. Det har inte kommit något regn idag, men det kommer säkert någon skur under dagen, igår regnade det oavbrutet hela dagen.
#7 Jag kör på en rejäl sladdis (sonen blir 16 år nästa år). 25 feb är det dags. På mammas födelsedag, tragikomiskt då hon inte är med i vårat liv. TACK ! :)
Menade till Cristine. :)
Gofömiddá!
Tidig morgon idag. Träff med kollegan på skolan kl 7 om hur mycket hjälp som behövs i höst. Sen iväg till frisören för att göra sig oigennkänlig, och vidare till Willys för proviantering. Nu 11-kaffe och datakoll.
Strålande väder tidigare men nu ösregn!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Kul att det såg bra ut. Hoppas fortsättningen blir så också. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Jag har alls inget emot att du postade till mig 😉 även om jag själv inte skulle vilja ha en sladdis nu trots att mina barn är yngre än din pojke. Jag är för gammal för att det skulle vara rimligt och jag skulle inte orka med det 🙂
#12 Min fabrik har varit stängt sedan länge. :) Men hans yngsta är fem, så han är ju mer inne i småbarn än jag. Mamma blev ju mormor vid 38, så något sådant tänkte ju jag med. Shit happens. Sedan kommer sterilisering. :)
Ja det var långt emellan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.