Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 355 ggr
[Sisa]
0

Möten

Nu är sommaren långt gången. Vad har Ni gjort…kanske träffat några ifokusvänner?

Anders 50
1

Det har rullat på som vanligt även att det varit semestertid. Inga "semesterresor", har ju hela året på mig att göra sådana.

Har inte träffat några ifokusvänner, bara facebookvänner. Och på onsdag kommer en fb-vän hit som jag inte träffat förut, och stannar nån dag kanske. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Jag har aldrig mött någon från iFokus i verkliga livet och inte från Facebook heller bortsett från dem som jag känt långt längre tid än vad jag varit med där.

Intehärutandär
0

Har inte ens träffat mina vänner (räknar inte grannen). Mött nya människor därimot och gamla klasskompisar i hemstaden (hemvändare) o släkt. Pappa träffade jag för första ggn på 10 år. Har inte lärt känna någon nära på iFokus, ännu.

Maria
0

Här har varit lugnt. Har ju numera ett väldigt begränsat umgänge vilket jag faktiskt tycker är skönt.

/Maria

flisan708
0

Här har det varit lugnt i sommar då jag jobbat. Träffade mina sy kompisar på kursen efter midsommar, trevliga återträffar med dem. Annars har jag träffat mina närmaste vänner som bor här i stan. Denna sommar har varit lugn. Nu börjar jag längta till min semester som börjar i mitten av september.