Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 241 ggr
aggeelin
1

Hemma bäst!

Å så skönt att komma hem!

Borta bra men hemma bäst!

Eller vad säger du?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[tk1971]
0

Nej, jag känner inte så alls. Kom hem idag från ett par veckors (med några dagars hemmavistelse) semesterresor och möttes av ösregn som hållit på hela dagen. Känns deprimerande, särskilt när man tänker på att nästa längre semesterresa är ett år bort : (

aggeelin
0

Usch  för ösregn!!

Facie
0

Just nu känner jag raka motsatsen, vill bara dra iväg så långt bort från Sverige som möjligt. Men visst, har man varit borta en längre tid är det ju alltid skönt att komma hem :)

Pretty wise //

flisan708
1

Visst kan man längta hem när man är bortrest, jag brukar sakna min säng. Jag trivs att vara hemma men tycker det är kul att resa bort ibland.

[peter54]
1

#0 Jag måste bara säga 100 % medhåll, hemma bra, borta dåligt 😃

Maria
0

Vi har rest en del men numera så har jag inte samma reslust längre.

Sedan jag blev sjuk så är det en hel del som förändrats men jag trivs bra hemma och jag har svårt för större folksamlingar numera vilket jag aldrig haft innan.

/Maria

Anders 50
0

Visst är hemma bäst! Speciellt om man som jag inte inte gillar att vara ute och fara på sommaren.  Och OM så sker så är det så skönt att komma hem, klä av sig "finkläderna" och va som folk. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Hemma bäst numera.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
1

Jag längtar inte hem när jag är borta men tycker om att komma hem.

[peter54]
0

Jag längtar hem igen redan när jag påbörjat resan bort 😉 Vill inte åka bort och numera när barnen är såpass stora har jag börjat förhandla för att få stanna hemma på semesterveckan vi alltid rest iväg någonstans tillsammans med frugans bästa kompis och hennes familj.

Det finns fysiska och medicinska skäl bakom detta som gör mig mer obenägen att resa bort, men jag har alltid varit en "hemmagurka". 🙂

[oroligkaninägare]
0

Håller med allt är där det ska hemma ;) Min säng och Tassen min lilla skrutt kanin ;)