Godmorgon 30 juni
Idag börjar andra semesterveckan.
Vi ska iväg på 11-kaffe hos sonen.
Annars är här ganska mulet och 14 grader.
/Maria
Höll på att glömma att hälsa god morgon! Sen idag och nu iväg till jobbet. I regnvädret, usch.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Solen skiner över Malmö. idag ska jag börja jobba igen, Inte roligt alls, Men jag har en vecka kvar om ett par veckor. Skönt de.
Önskar er alla en skön Måndag
Godmorgon!
Det regnar inte!
Nu ska jag iväg och jobba en stund.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!
Haft främmande, nu har de åkt vidare till Abisko för att vandra i fjällen. Hård blåst kallt och j..ligt, tur msn har tak över huvudet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har trotsat regnet och suttit ute någon timme med grannen. Våra hundar har fått leka av sig som är så uttråkade nu då det regnar hela dagarna. I n g e n t i n g händer. Man ser inget folk o fä, blommorna fryser o dör och man fryser konstant och gnäller. Usch! Enligt väder-prognosen ska det regna hela denna vecka med t o m söndag då det ska bli sol och 25 grader! Det är ju skillnad från 8-10 grader och regn, regn regn.
Jag vill ut och göra en massa, äta utomhus, leka med Spike utomhus, heja på grannar över staketet osv. Jag saknar sommaren och energin.
god kväll. Här är det ruggväder och jag väntar på att sockerkakan i ugnen ska bli klar till kvällsfikat 😃
God sen eftermiddag 🙂
Här har varit mulet men uppehållsväder hela dagen och temperaturen är alldeles lagom, 14 grader just nu och igår toppade termometern vid 19. Det spannet är helt perfekt för mig, så vad jag ska ta mig till när det ska bli 25 vet jag inte. Lika bra att jag lägger mig på en bår på en gång så att jag är på plats när det blir dags att hämta in mig till sjukstugan 😉
God kväll! Denna måndag kommer jag sent glömma. Det är världens bästa måndag, åtminstone för mig. I morse ville chefen prata med mig, genast tänkte jag. - Vad har jag nu gjort? ! Åh jag kunde inte komma på något. Men jag gick in och hon började småprata och frågade hur jag trivdes osv. Sen erbjöd hon mig en fast anställning på hemsjukvården. Jag tackade genast ja. Jag blev så förvånad och jätteglad. Trodde inte att jag hade en chans för att det var många sökande till tjänsten. Är fortfarande lite i chocktillstånd men lycklig. Så 30 juni kommer jag sent glömma. Nu är jag på rätt ställe och här vill jag jobba länge. Kram på er alla och god natt! Jag kommer att somna med ett leende på mina läppar.
#8 Grattis! :-)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Åh, då får man gratulera🙂
/Maria
#9 & #10 Tack! :-)
#8 Men grattis till en mycket givande jobb! 🙂🌺
#12 Tack, det är faktiskt ett fantastiskt givande jobb.
#8 Grattis till att du fick jobbet som du vill ha!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack! #14 Jag trivs och jag får syssla med med mitt yrke istället för att vara ullabella sekreterare. Nu gör jag nytta.