Godmorgon, tisdag 1 juli
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Pssst… det är Juli månad nu
Sista arbetsdagen innan 6 veckors semester. Jag räknar ner timmarna nu
😃
Zabelle
:) Mina fingrar tycks vara morgontrötta!!
Å, så härligt med semester! Jag har två arbetsdagar kvar.
Godmorgon på er.
Här har det regnat ordentligt inatt men nu ser det ut att spricka upp.
/Maria
Godmorgon, snaart ska vi stiga upp. Bara gosa lite till ;) (2 dag på semestern :D)
Morgon!
Sovmorgon, ska mot jobbet om 40 minuter drygt. 5 timmars jobb sedan hem för tvättstuga.
Vädret påminner om hösten…..
Godmorgon!
Har varit hos sjukgymnasten och efter det handlat lite. Nu ska jag bort och kapa ved hos en granne. Och då blir det ju middag där så slipper jag fixa det! ;)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag 🙂
Här regnar det ännu, det har gjort så hela natten. Inget ymnigt regn, men det stänker hela tiden. Ganska behaglig temperatur dock, 16 grader just nu.
Här kom ett jädrans regn nu när vi har varit och handlat men det klarnar och min man pratar just med min bror som är i Marstrand och där är det strålande fint.
Vi ska åka dit imorgon. De stora segeltävlingarna denna veckan drar mycket folk.
/Maria
God eftermiddag
Så var det den 1 juli. Jösses så fort det går, Tyckte de var precis april maj. Nu är det juli,
Värmen ska komma nu de blir skönt. Något som vi har haft alldeles för lite av.
Önskar er en skön tisdag
Godkväll! Tillbaka på hotellet efter en lång dag. Idag har vi varit vid Checkpoint Charlie (med tillhörande museum), tittat på muren och besökt typography of terror. Vi gick även förbi förintelsemonumentet och Bradenburger Tor. Utöver det har vi gått c.a 1.5 mil. Imorgon ska vi till historiska museet och Berliner Dom. Hoppas ni har det bra allihop :-)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#10 Ja, tänk så fort tiden går. Jag hinner inte med
#11 Så spännande det låter! :)