Godmorgon 28 juni
Det har mer eller mindre regnat konstant sedan i går kväll. Snacka om vått och ruggigt. Det är visserligen 12 grader men vi har öppet överallt så det blir lite kallt inne.
Min man bygger om uterummet. Det är ju bara 6 kvadrat så inte mycket till rum att prata om men vi ska ha glasdörrarna på sidan istället för rakt fram där vi har köpt stora fönster istället.
/Maria
Blöt även här hos mig.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Mm, samma här. Riktigt ruggigt ute. Och imorgon åker vi iväg till Skåne för en vecka… hoppas det blir lite bättre väder.
Godmorgon!
Vad gäller väder är det samma här. Jag ska, tillsammans med några kompisar, åka till Julita och se på blommande pioner och umgås. Hoppas på uppehåll under dagen. (Julita är en gård i Sörmland).
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Regn även här. Var lätt att ta sovmorgon.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon !
Oj då Maria, kan han både laga god mat och snickra..
han börjar likna Ernst, han på TV.
Just nu är det soligt och fint därför ska vi ut meddetsamma.
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Ja, han är faktiskt väldigt duktig på det mesta. Ett riktigt kap😃
/Maria
Kallt och dant här… usch! Idag blir det i alla fall Ikea med sambo och hans vänner!
God eftermiddag 🙂
Här är grått, 14 grader ute, 17 grader inne. Det regnade hela natten, men nu håller det upp. Jag har fortfarande kvar en del fantomsmärtor, så det är lite läskigt att gå, för rätt som det är kommer ett knivhugg i "tårna" och då viker sig knäet.
#5 Urk, hoppas jag aldrig blir jämförd med svensk TVs största fjolla 😉
#8 Haha, jag tänkte på dig när Cristine skrev sitt inlägg😃
/Maria
God eftermiddag, regnrusk här med! Välbehövligt bland alla gulnade gräsmattor och slokande trädgårdar. Jag passar på att städa och vädra, det blir så ljuvligt fräsht!
Ja, gissa vädret. Blä. Deppigt. Undrar om man får sitta på verandan i år utan vinteroverall på? Detta duger inte! Jag behöver energi, så jag kan bli munter. Sovit dåligt med, tre nätter har jag flygit ur sängen för det gått av skott av något slag. Inatt gick jag ut för att se om det var en epa som "burnade" så däcket sprack, men inte ett fordon i närheten ( eller gummistank).
Gokväll!
Har regnat som…ja..idag. Men höll uppe en stund ikväll, lagom tills jag skulle begå premiär som avbytare hos vänner som åkt på semester en vecka. Många djur och annat att sköta om! Men har ju vana sen förr så det går bra. Men nutidens traktorer är ju mer datoriserade än bilar. 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gokvälls
De har varit kvavt idag och solen har skinet för det mesta 20 grader ute, skönt. Regnade i natt