Telefonprat
Med vem pratar Du, om Du pratar länge i telefon ?
Ingen! Synd nog…😕
Min bror är nog den jag har längst samtal med. Vi är lika pratsamma båda två hehe ;-)
/Maria
Usch avskyr att prata i telefonen
så det blir aldrig länge alls nu för tiden!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Kul fråga - Jag och min syster kunde tala i timtal i telefon- nu är hon på andra sidan så saknar dessa samtal - finns en del nära vänner jag kan tala länge med - men inte samma sak.🙂
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Pratar sällan och aldrig länge i telefon.
Pratar endast med mamma och en väninna.
# 4 Kul att Du tittar in här…kan tro att Du saknar Din syster.
Mamma. Vi pratar 1-2 timmar varje söndag, det är ju 25 mil emellan så vi håller kontakten via telefon och facebook mellan besöken.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Min bästa väninna och mammakollega kan jag ha riktiga maratonsamtal med.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Åh, jag glömde ju en tidigare arbetskamrat. Vi pratar kanske en gång i kvartalet och då kan vi prata 1- 1 1/2 timma😛
/Maria
pojkvännen :) Han bor ganska långt bort så vi träffas bara en gång i månaden. Så då blir det att vi pratar via telefonen väldigt mycket
Mamma. Fast det är inte jag som pratar mest, det är hon som håller låda. Jag är ganska tystlåten av mig.
Mormor är den enda (förutom barnets skola)och vi pratar 3 timmar i snitt. Fast vi talar bara 1 ggn/mån. kanske.
Det är ytterst sällsynt att jag pratar mer än ett par minuter i telefon, men när det sker är det någon av mina kompisar som jag inte träffat eller hört ifrån på länge.
Pratar sällan i telefonen mer än en liten stund, och det är också sällan. Den enda jag pratar längre med är min moster och nu är det dags. Jag har länge glömt att ringa henne.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Blir mest telefonprat under "arbetstid" och då oftast om sånt som rör skog och maskiner och mitt gamla jobb.
Hinner ju med att prata live med många på dagarna också, roligare än i tfn.
Kvällstid är det lugnt förutom under jaktsäsongen, särskilt vid älgjakten. Då kan det bli långa samtal. 😃
#1 "synd nog.." ? Blir det kris så slå en signal! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#15 Tack, snälla du! Det ska jag komma ihåg!🙂
Kan bli långa samtal med min grabb och med min svärdotter.
Chik kan jag också prata länge med, hon är en riktig vitaminpilla som jag alltid blir glad av att prata med. 
Zabelle
Med mina väninnor och mostrar!
Med sönerna ibland
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jo jag kan nog sitta o prata länge i telefonen..
Blir ju så när vännerna bor utsprida..
zabelle Blev det ofta en bra stund..zebelle är så himla intressant o prata med..Går liksom inte o sluta..
Tack zabelle.🌺
Lena.P är jag i verkliga livet.
Smsar hellre än att prata i telefon 😉
Men blir med mina föräldrar, sambo, svärmor, faster mestadels.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 20 Jag gör som du, sms:ar hellre! Börjar man prata i telefon kan man få sitta hur länge som helst. Bättre att skicka ett sms och bjuda hem personen, så kan vi prata IRL istället! Om inte personen bor alltför långt bort förstås!
De jag pratar mest med är mina två bästa vänner. Ungefär en gång om dagen har jag ett långt samtal med en av dem. Varken jag eller dem gillar korta sms konversationer.
#21 Haha precis 🙂 Och är det bara småsaker man vill fungerar det med sms tycker jag hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 23 Precis!