Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 300 ggr
Maria
0

Godmorgon 11 juni

Godmorgon från ett mulett Göteborg. Det ser ut att bli regn när som helst så det känns mörkt ute.

Det är 18 grader så värmen är det inget fel på.

/Maria

chik
2

God Morgon Göteborg.
Älvsered här. o vi har likartat väder. 

o jag önskar er en fin onsdag där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Nu har jag kommit till jobbet och ser att jag stavat galet i TS, hehe. Det var varmt ute kan man säga… Det är roligt att kolla på bussen vad folk har på sig. Det är allt från varma jackor till bara linnen….

/Maria

[tk1971]
1

Gomorron! Idag är det en speciell dag, för idag fyller lilla grynet 1 år. Ja, hunden alltså. Jag tror hon får nåt extra gott att äta idag.

Jag brukar tänka tillbaka på tiden med hundarna på deras födelsedagar. Det här året har gått alldeles för fort, jag minns så tydligt när vi var nere i Skåne och hämtade henne.

Men redan nästa vecka kommer en jobbig dag, då har det gått ett år sedan den här hundens företrädare dog :-(

aggeelin
0

Godmorgon på er!

Här är också varmt och regn hänger i luften. Jag är sen till jobbet så jag skuttar iväg och önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Blir svalare idag, behövs! Och skulle bli åska inatt, hoppas verkligen att det stämmer 😃 Älskar åska! Behövs dessutom.

Roxy fick sommarfrilla igår 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
1

God morgon
Nu regnar det men det är varmt och skönt ändå och solen ser ut att titta fram genom molnen :)
Ikväll blir det nog ett besök på IKEA. Vi har en stor frys och en stor kyl, de ska ersättas med en kombinerad kyl och frys så vi får in ett högskåp istället. Ska bli så skönt att få plats med alla torra varor och köksmaskiner. 👍

#3 Grattis lilla vovven!
Visst går tiden vi får med våra hundar alldeles för fort.

Zabelle   

Afturelding
0

Godmorgon!

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Nu sitter jag och tittar på skolavslutningståget som är på väg till stranden för att ta sommar. De är så fina, barnen med blommor i håret och lärarna i sina folkdräkter.

Idag ska jag iallafall börja läsa Sleepy Hollow, mina fysiska böcker har inte kommit än så jag försöker ta mig igenom alla pdf:er. Och så ska jag sy, det är inte så mycket kvar på långklänningen nu.

Ha en bra dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Godmiddag

Idag är det svensk sommar hehe. Regn ut. Ja inte just nu men de har regnat. Moln ute ingen sol.
Igår fick jag gjort de mesta i trädgården. Nu väntar jag min syster ska komma på besök.

Ha en skön onsdag

Intehärutandär
0

Idag är det student i Borlänge, tyvärr spöregnar det. Hoppas det är tillfälligt för deras skull. Imorgon är det dags för skolavslutning, då vill vi ha sol!

Anders 50
1

Goförmiddag!

Har jobbat några timmar. Nu lite datakoll och kaffetankning. Sedan är risken stor att jag hänger på röjsågen och slår lite gräs. Regn väntas komma om en stund så bäst att sätta igång.

Jösse Hare har varit och inspekterat gräsmattan, Arrak jagade bort den.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Hej på förmiddagen, regnar gör det nog snart här med…men helgen blir fin, säger dom! Får väl lita på det då.. Idag ska jag inhandla nåt fint till midsommar! Ha en skön sommardag!

stina63
0

När det är varmt ute så är det skönt med en egen liten pool doppa fötterna i😃

Maria
0

#12 Vilket härligt fotbad🙂

/Maria

stina63
0

Ja poolen är en sandlåda Maria. Som jag har som pool.

Maria
0

Vad fint🙂

/Maria