Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 191 ggr
Cristine
0

God morgon den 5 juni

Nu går jag och lägger  mej  har vari uppe hela natten!    

Ha en härlig dag !

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Då får jag väl säga Natti natti till dig Cristine

Zabelle   

Toyan
0

Sov gott Cristine.

Anders 50
0

Godmorgon!

Jag har sovit inatt så jag var uppe med tuppen! Och det har regnat lite inatt….är tjockt av knott i luften!!!!  Går knappt att vara ute!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

God morgon Solen tittar fram i Malmö. Så skönt. Hoppas de håller i sej nu. Har en jobbekväll och en dagtur i morgon. Sen är jag ledig i tre veckor. Tidig semester. Men de blev så i år. Ska inte sätta in för många vikarier. Har även vecka 31 sen har jag två veckor i november. Lite då och då. Skönt Ha en skön torsdag

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

slut i rutan. Suttit och skrivit salstenta idag. Första delen kändes kanon andra motsatsen men tja nu är den skriven i alla fall 😉
Så nu har jag sommarlov! Men kommer innebära sommarjobb men ledig lite med 🙂 Firas med jobb ikväll haha😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Just hemkommen efter en långtråkig morgon och förmiddag på sjukhuset, nuklearkliniken. Fotograferat magsäcken under två timmar, en bild var fjärde minut första timmen, en bild var nionde minut andra timmen, varje exponering tog en minut. Före fotograferingen fick jag ta blodsockret och äta en radioaktiv omelett med jordgubbssaft till.

Ja det var långtråkigt och svårt att sitta stilla såpass länge. Nu får jag se om jag kan få svart på vitt att det är gastropares jag har som gör min mage så jobbig, eller om det är något annat. Totalt offrade jag fem timmar av min lediga på det här, så något vill jag ju få ut av det hela.

[Sisa]
0

# 6 Huva så jobbigt! Hoppas du får ett bra svar..och att resten av din dag blir en bra dag! Jag har skrivit i den andra morgontråden, men Fin Dag till Er alla!

Maria
0

#6 Usch, så jobbigt.

Hoppas omeletten var god trots att den var radioaktiv😉

/Maria

[peter54]
0

#7 Nja, det var inte jobbigt egentligen, bara så mördande långtråkigt. Något bra svar kan jag nog inte få, där finns ju ett problem, men en bekräftelse att det är gastropares som jag tror, vore nog det lindrigaste svaret 😉

[Sisa]
0

# 9 Då håller vi tummarna för det!

Maria
1

Ska läsa färdigt Dan Browns "Inferno"

Hans böcker är underhållande kan man säga. Speciellt denna som utspelar sig i Florens där jag varit så jag känner igen många platser och intrigen är som vanligt "rafflande" och tempot är 100% redan från de första sidorna.

Ren underhållning med andra ord.

/Maria

Cristine
0

Heerregud…radioaktiv omelett med jordgubbs saft till och med ..gick det ned?😮

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#12 Det var inte gott, men inte oaptitligt heller 🙂