Godmorgon 4 juni
Godmorgon från Sahlgrenska (som vanligt) Det var ganska klibbigt och varmt idag men mulet. Känns som regn eller åska "hänger " i luften.
/Maria
Godmorgon från Lund.
Mulet och 15°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon från Älvsered.
Även vi har klibb väder.
En bra dag till er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Här har vi haft regn. Något är fel med frysen som stått och larmat inatt och vi vet inte om vi fått igång den. Fy och usch.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Nej, larmet var inte så högt så det hördes in till sovrummet.
Godmorgon från Uppsala!
Sitter på tåget sen en timme tillbaka och vi rullade precis in i här. Bara drygt 30 minuter till Stockholm, sen har jag väntetid en timme innan jag kan fortsätta till Södertälje 😴
När jag kommit fram så ska jag hjälpa mamma med att baka till lillebrors student imorgon. Sen ska jag måla gratulationskort.
Kommer hem på söndag, men tittar nog in lite då och då.
Hoppas ni får en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon!
Regn , regn och åter regn och en skrikande katt.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag! Regnigt och 12 grader ute. Jobbar eftermiddag idag, helt ok. Sovit gott, njutit av morgon kaffet, fixat med tvätten från i söndags. Gött! Snart dags att sätta lite farten och göra lite ärenden innan jobbet. Tycker livet är bra nu, trivs med jobbet och längtar till kursen efter midsommar. Önskar er alla en trevlig onsdag!

God förmiddag!
Här har regnat i natt, ser ut att kunna bli en och annan skur även under dagen.
#2 Lycka till med tentan Frida. Fin bild.
#4 Inte kul om ni fått en massa mat förstört agge, hoppas ni fått fart på frysen igen.
#6 Ha en trevlig helg Aftur och Grattis till lillbrorsan.
#7 Fin bild Cristine. Varför skrek katten?
Ha en fin dag allihopa🌺
Tror April-vädret kommer nu? Regn-sol-regn-sol. Blir alldeles virrig.
Karln har köpt en ny stor grill, som han skruvade ihop igår kväll. Väldigt stolt var han över köpet och vill grilla i helgen. Bara att hoppas på väder då. Lite fnissig är jag allt, då han inte ens gillar att stå vid grillen. 😎 Jag var ju nöjd med min lilla…
#9 Jag vet inte Toyan, han skriker mest hela morgonen och förmiddagen, det har han gjort länge nu, först trodde jag att det var för artrosen han har,men han skrek ju inte från början när han var värre, nu har han ju blivit riktigt bra.
Nu undrar jag om det inte är att han letar sin döda bror för han går omkring och luktar överallt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#11 Stackars kisse, jaa djuren sörjer ju också. Klapp och puss på den lille😘
Goeftermiddag!
Faktiskt riktigt behagligt väder här idag, mulet liite vind och +15 som mest.
Har hunnit med mycket idag…jobbat på handelsträdgården, varit instruktör i skogen, kollat på en häftig polisrazzia med massor av poliser och hundar inblandade….visserligen på avstånd, men intressant, 🙂 undrar vad de var ute efter…stulna bilar? knark? illegala flyktingar??
Har även hunnit med en tur till soptippen och hittat vad jag sökte i skrothögen! 🙂
Nu är det dags för älggryta och kokt Potatis!
#2 Hoppas det gick bra?
#4 Inte kul när det blir blött i frysen….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag Regn och tråkigt väder idag. Just nu regnar det inte men de hänger över Malmö. Syn för jag hade tänkt hålla på i trädgården. Men de blir att hålla på inomhus istället Önskar er en skön onsdag
Hej alla LK-are! Verkar som att många av er har regn. Här har solen varit framme idag och +20 grader. Nu på eftermiddagen har molnen hopat sej, så vi får nog vår del av det blöta också! # 12 Kul att se Dej, Toyan..det var längesedan. Ha en skön kväll alla!
God afton 🙂
Just hemkommen från dagens "blodreningsbad". Här är kvavt och lite klibbvarmt, mulet med en och annan solglimt, inget regn.
Här känns det både varmt och kallt på något vis.
Inne tror vi att vi kanske fått fart på frysen igen men är inte säkra. Vill inte att all maten ska bli förstörd.
#13 Vänta och hoppas 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.