Godmorgon, tisdag 20 maj
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Väldigt dimmigt här idag, men hyfsat varmt ca 12 grader.
Zabelle
Godmorgon!
Grått idag, men det ska inte regna. 17 grader ska vi ha så jag hoppas kunna sitta ute och läsa ett tag. Igår, innan regnet, så bestämde sig vaktmästarna för att klippa gräs i ett par timmar så jag kunde inte koncentrera mig. Men annars är det väldigt trevligt på vår balkong, det växer så det knakar!
Och har man inte överdrivet mycket plats, så kan man odla vertikalt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Mulet och kasblött i gräset efter allt regn i går kväll. Ska iväg och titta till skogs-eleverna en stund, åka till tippen med gamla batterier, hämta fler plantor och plantera klart med det jag började på igår. Sen får jag se vad det blir innan det mörknar.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon 🙂
Här är också riktigt blött, men det regnar inte längre så jag hoppas kunna nyttja dagen utomhus. Det är lite struligt när det är så blött i gräset eftersom skorna blir genomsura och det blir blöta spår inomhus. Jag brukar sätta på mig sådana blå skoskydd när jag ska gå ut i blötväder, men de håller inte så länge ute 😉
Fuktigt i luften men när jag planterade igår kände jag att det var torrt i marken i planteringen. Det regnade förra veckan och det kan ha kommit max 30 mm troligen mindre.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet