Pappers arbete..
är något jag avskyr, Jag känner mig dålig av att bara tänka på det.
Hur är det med dej?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag gillar faktiskt pappersarbete. Sambon anser att jag borde jobba på kontor. :)
Urtrist att vända papper, bara nödvändigt en gång i månaden tack och lov. Satt i kontoret på jobbet ett par dagar i veckan. Gäsp. Understimulerad var ordet för en kreativ person.
Jag har ju numera endast pappersarbete på jobbet och jag gillar det faktiskt.
Jag registrerar stamcellstransplanterade "blodcancer"patienter i ett Europeiskt register.
Jag har inte jobbat där så länge så jag lär mig nytt hela tiden🙂
/Maria
Jag gillar papperarbete! :) Inget jag gör i jobbet alls längre, men hittar alltid några papper som kan sorteras eller fixas, även hemma. Kanske med inslag av pappers-mani. 😃
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Jag gillar pappersarbete! Om det blandas upp med lite annat också. Jag jobbar som administratör och älskar det, tycker om att hålla ordning och organisera och ha mig🙂
/Christina
Pappersarbetet är en sak som är skönt att slippa sen jag slutade jobba.
Usch vad pappersjobb fyra gubbar och två skogsmaskiner producerade! Och alla kostnader och inkomster som skulle bokföras på rätt konto…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Numera har jag noll och inget pappersarbete, men när jag hade det kunde det både vara trist och kul. Trist om det var tvunget, kul om det var självvalt, som exempelvis när jag förde matdagbok för mina ormar före datorernas tid 🙂
Cristine, du har särskrivit rubriken.
Så länge det inte handlar om siffror så är det OK. Har jobbat med ekonomi (urtrist) och som sekreterare (helt OK för det mesta). Privat gillar jag inte pappersarbete något vidare - skjuter på det så länge jag kan.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare