Kylskåpsplundrare
är du det?
Kliver du upp mitt i natten och äter?
Jag kom just ihåg en väninna i Frankrike Som gjorde det…men i sömnen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har aldrig gjort!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Har aldrig gjort!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej, det gör jag inte men å andra sidan finns det nästan aldrig något att plundra där ändå!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nej det har jag aldrig gjort. För min del skulle det bli en mycket omständlig affär eftersom den mat som finns i kylen naturligtvis är kall och bortsett från smörgåsmat äter jag helst inte kall mat. 🙂
Nej, äter aldrig efter 18.00. Då ska det vara något speciellt, lite mat efter en utekväll t ex. Nu går jag i princip aldrig ut heller. :)
Nej det gör jag aldrig.
Maken däremot kan inte sova om det finns några goda rester i kylen. Kall pizza eller smörgåstårta är nog det bästa han vet. Han kan liksom inte tänka på något annat än maten så då går han upp och äter, sen sover han gott 😴
Zabelle
Nej det har jag aldrig gjort. Inte ens de nätter jag varit vaken och uppe.
/Maria
#6 Oj, kall pizza eller smörgåstårta får man inte i mig annat än under vapenhot 🙂
Vad lustigt att gå upp i sömnen och förse sig från kylskåpet, låter inte så praktiskt dock…😃
Jag är ingen nattätare. Enda gången det har hänt att jag gått upp och ätit mitt i natten har varit när jag varit jetlagged och kroppen varit inställd på fel mattider.
Brukar inte bli hungrig på natten, vi äter oftast lite senare middag runt åtta på kvällen.
/Christina
Nej, jag plundrar kylskåpet på dagarna istället 😂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Nej, jag är ingen kylskåpsplundrare nattetid.
Men är precis som zabelles man, jag ligger och tänker på vad som finns och att jag ska äta upp det nästa dag. Det är hemskt! Men är man matvrak så är man!
Min fru är fantastiskt på att (dagtid-kvällstid) smyga osedd ut och ta "gobitar" (gorgonzola och dylikt). Så när jag kommer och ska förse mig är det borta.
Ingen nattplundrare, men kvällsplundrare! 😃
Enda gångerna jag är uppe och nyttjar kylskåpet är om jag skulle vakna och ha halsbränna/sur uppstötning. Då går jag till kylen och tar en sked lingonsylt, sen är det problemet över.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!