Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 340 ggr
[Ellenme]
0

God morgon 2 maj

God morgon! 🙂

Solen skiner och det Àr fint vÀder ute, en aning kallt! Men det kvittar.
Ska snart börja fixa mig för en dags arbete!

Ha en bra dag! ☀

Farwuq
0

Go'morn

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

aggeelin
0

Godmorgon! Solen skiner!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Cristine
0

G🙂od morgon! HĂ€r ocksĂ„!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Toyan
0

God morgon!

En lite blek sol och 6 plus.

Ha en jĂ€ttefin dag allihopađŸŒș

aggeelin
0

PÄ vÀg till jobbet efter att ha jobbat hemma en stund.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

stina63
0

Godmiddag Försöker igen skriva. Har lite problem med datorn hĂ€r i stugan. DĂ„lig tĂ€ckning mĂ€rker jag. Vissa tider helt okej men resten skit, Önsker er alla en fin fredag och helg, SKa jobba kvĂ€ll och helg

Anders 50
0

God förmiddag!

-6 inatt inne vid fönstret och sĂ€kert 8 ute i trĂ€dgĂ„rden, sĂ„ mina grönsaker som syns i gröna rader under fiberduken har det nog kĂ€mpigt.  Potatisen i sin tunnel av fiberduk vĂ„gar jag inte ens kolla, blasten var 25-30 cm i gĂ„r. Den lĂ€r vĂ€l va brun i morgon.

Var pÄ vÄrdcentralen kl 8.15 och bytte bandage. Allt sÄg bra ut utom sÄret pÄ benet, det vill de kolla i nÀsta vecka igen.

Ha en bra fredag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

UtanStrumpor
0

Hej pĂ„ er, 

Mannen min fyller Ă„r idag sĂ„ har mest fixat i ordning lite hĂ€r pĂ„ förmiddagen för att ha det nĂ„gelunda fint. =) 

Solen skiner hĂ€r och i kvĂ€ll blir det mysig restaurang dejt för att fira bĂ„de mannens födelsedag och att vi har varit tillsammans i 8 Ă„r nu den 4:e. Mys â€ïž

JanGBG
0

Jobbig dag i dag.

Först kom svÀrdottern och behövde hundvakt, sedan handla för helg och vecka. Sedan sonen kom och hÀmtade hunden, fixade virus skyddet pÄ datorn. HÄllit igÄng hela dagen.

Men nu Àr det lugnt och skönt.

I morgon upp tidigt och ivÀg pÄ tÀvling.

flisan708
0

God kvÀll! Ytterligare en dag pÄ nya jobbet. KÀnns helt ok. Tror att jag verkligen kommer att trivas. Ledig helg = gött!

cattisa
0

God afton.Glad
Soligt och vackert men kallt idag. Till och med ett par smÄ snöbyar. Riktigt bra vÀder att gÄ pÄ RÀttviks vÄrmarknad! Det kÀnns Àntligen som om vÄren Àr pÄ vÀg pÄ riktigt!

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sĂ€llan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

[peter54]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kvĂ€ll 🙂

Vid 21.30 dök det upp en fjoling pÄ Äkern hÀr utanför. Den stod stilla pÄ samma flÀck i mer Àn 30 minuter. Det Àr inte vanligt att se Àlg hÀr hos oss. Det Àr alldeles för öppet nÀra sjÀlva byn hÀr och ingen odlar nÄgon gröda heller, sÄ det finns inte mycket som lockar Àlgarna hit. Den hÀr mÄste ha blivit bortstött av kon och kÀnner sig vilsen.

Jag försökte fota, men det var nÀstan helt mörkt och nÀrmare 300 meter till Àlgen, sÄ det blev ingen vidare bild, nÀtt och jÀmnt sÄ att man ser vad det Àr.