Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 282 ggr
Maria
0

Godmorgon 28/4

Godmorgon.

Blå himmel i Göteborg igen men enligt tidningen ska vädret bli svalare och det ska komma regn under veckan. Det kan säkert behövas det också😉

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Maria med resten!

Javisst är det så, visserligen är det varmare i grader, men det blåser kalla vindar..jag avskyr blåsten för den går in i märgen.

Nu ska jag ta och fika.. ska byta ut kaffet mot choklad idag och en varm  macka med lite tomatröra, ost och skinka.

Önskar er en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Sol här också! En granne hade läst om snö på sista april. Jag hoppas att det inte stämmer.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Morgon

Är lite småchockad. Mamma berättade att pappa och en arbebetskamrat till honom hade krockat med en älg igår kväll! De hade klarat sig bra, änglavakt ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God morgon!

Vi ska visst få 19 grader idag. Och sol. Så snart ska jag gå ut på balkongen och sitta där hela dagen 🙂Ska plugga lite men det är ingen stress. 

Det börjar bli ordning på vår balkong nu, men vi har fortfarande inga möbler. Vi har blivit lovade hjälp i flera veckor men ingen har kommit 😕Ibland skulle man behöva bil själv… (körkort men ingen bil i hushållet).

Hoppas ni får en  trevlig måndag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Toyan
0

God morgon!

Ser ut att vara annat väder på gång här också, men nån snö vill vi då inte ha.

Låter gott med varm macka Cristine🙂

#3 Otäckt med viltolyckor Frida, glad att allt är väl med din pappa och kompisen. Kram.

Önskar alla en fin måndag🌺

Intehärutandär
0

Idag börjar skolan igen, fast barnet är ledig på måndagar. Han sover. Och hunden. Ska till panduro och kika på keramikfärg. Styvdottern på fem vill ha en liten kaffekopp. Grön med rosa hjärta. Bestämd dam. Fann ingen pytteliten med det mönstret, fast ÖoB hade en liten vit espressokopp med fat. Så här ska dekoreras !

stina63
0

God morgon

Ny vecka med nya utmaningar, Jag jobbar nästan hela veckan, Hela 6 dagar. Ingen vila ingen ro😃. Härligt att vara här i stugan. Lite kyligt är de här inne, Får kanske sätta på värmen i kväll. Jobbar kväll idag.

Ha en skön måndag

Fridaaaa
0

#5 Ja visst är det otäckt 😕 Hoppas de inte får wippflash (stavning?) eller liknande :/

Anders 50
0

Godmorgon.

Solsken idag också, med en natt med frost igen. Hoppas mina grönsaksfrön mår bra i jorden.

Ska till vc på förmiddagen och kolla upp lite blessyrer.

#8 Hoppas det gick bra med dem. farligt med vilt på vägarna nu, ett rådjur fick släppa till livet på min mark inatt, men det var så söndertrasat så det fick bli mat åt räv och fåglar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#9 Ja får hoppas. Chockade och så. Men vissa skador kan ju komma senare :( 
Ja det är ju det, hur försiktig man än är :/

flisan708
0

God eftermiddag! 20 grader varmt! Underbart! Men i övermorgon blir det snö sägs det. Snacka om kontraster som väntar. Härlig måndag! Varit ute och fikat med en väninna. Lite senare idag väntar frissan. Ska bli så skönt! Ha en bra dag!

[peter54]
0

God afton 🙂

Har har den svalare luften som väntas ner imorgon redan börjat kännas nu, från 21 till 15 grader på ett par timmar, imorgon skulle vi få max 9 grader.

Jag har just avslutat middagen efter en lång dag på dialysen. Nu ska jag titta på "Vem vet mest".

#8 Whiplash (Whip-lash) = pisksnärt 🙂

Fridaaaa
0

#12 🙂 Ibland är det inte lätt med stavningen hehe

Afturelding
1

Kom precis hem från att ha varit på kattjakt. Lillkatten hade lyckats rymma från en liten glipa i nätet på balkongen upptäckte vi när hon inte kom till maten. Precis när jag börjat bli hysterisk (70 väg precis utanför) så hör vi ett skrämt jamande från grannens balkong, och där var hon! Tok-katta. Ska försegla det där hålet imorgon.

Och nu ligger hon och sover i trädet som om inget hänt 🤪

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Ellenme]
0

God kväll!

Arbetat 7 timmar, gått promenad med hunden och chillat. Snart sova! 😃 Underbart väder har vi haft också, riktigt skönt att ta en kaffe i solen på rasterna 🙂