God morgon 13 april söndag
God morgon!
Var och grillade hos en släkting igår på campingen en bit bort, de skulle vara där över helgen, var mycket trevligt, inte så ofta vi ses.
Ska ta det lugnt idag, hoppas på att vädret blir som igår men än så länge verkar det inte så, aja. Humöret är på topp idag oavsett känner jag 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon.
#0 Det ser ut som ni hade fint väder. Här regnade hela eftermiddagen och kvällen.
/Maria
#1 Ja vi hade riktigt bra väder hela dagen, sedan kom molnen och det började blåsa upp lite, idag kanske det kan spricka upp bland molnen, hoppas på det 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon! Grått och molnigt ute. Hoppas solen kommer fram idag. Ledig dag idag. Inga jätteplaner precis. Börjar räkna ner nu. Gör sista dagen måndag 21/4. Nu har en till kollega sagt upp sig. Det händer då grejer på detta jobb. Önskar er alla en riktigt skön söndag !
Godmorgon!
Det är grått här också :/ Men det var väldigt fint igår iaf!
Idag ska vi nog åka upp till vårt andra hus i Nora och se efter det lite :) (Och ja, vi har två hus. Vi skulle ha flyttat dit men det har inte blivit av och nu har vi haft det i 2 år utan att vi flyttat :s)
Godmorgon.
Regnat inatt och det regnar än. Tror Frida bor i rätt del av landet de här dagarna. 🙂
Kul program på svt1 nu….minnenas television. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag 🙂
Här blåser det så att man kan tro att taken ska flyga iväg. Igår blåste det lika mycket och jag kunnde knappt stå upprätt utan att hålla i mig. Skillnaden är att igår var vinden kall med vatten i, medan den idag är lite ljummare och torrare, vi har 10 plusgrader just nu.
Frugan ringde och berättade att hon blivit magsjuk där borta hos kusinerna och svägerskan var så lagom glad. Det är något som går, Lovisa var sjuk förra helgen och ett par dagar in i veckan. Lång inkubationstid tydligen.
Jag har klarat mig hittills, men det låter oroväckande från magen 🤔
God middag! Här harDet varit full fart. Vi har haft våra barn och barnbarn hemma på fest igår. Trevligt. Men. Eftersom föräldrarna inte ser efter sina barn är det fullt kaos och mycket händer och går sönder.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokvälls. Har varit iväg idag hälsat på mina föräldrar. Förmiddags så tvättade jag. Ha en skön söndagskväll