Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 250 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 12 april

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Klev upp kl 5 och har fikat och städat

6+ ute och 23 inne, jag har ett väldigt varmt hus, gästerna som kommer tror jag har någon värmekälla på.

önskar er en trevlig lördag!

Cris Sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Inget regn än idag. Kanske man skulle starta dagen med att byta till sommardäck på bilarna? Bäst att mjuka upp ryggen lite först. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Morgon!

Vaknade till ☀️! Superhärligt. Inte varit det på ett tag nu, mest regn och rusk. Piggar helt klart upp 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lillmatten]
0

God morgon!

Kände mig väldigt pigg i morse så jag gick upp 6.30 och åt frukost. Känns så konstigt att klockan bara är 9.20 nu :O

stina63
0

God morgon

Underbart solen skiner över Malmö. Hade tänkt åka till Mamma och pappa men de blir stugan i stället. Får lite dåligt samvete för jag hade sagt att jag skulle åka dit, men eftersom solen skiner så vill jag fixa färdigt i stugan. så dom kommer dit istället.
Ha en skön lördag🌺

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Nu är jag ensam hemma med katten. Fru och barn har farit för att fira kusinen som fyller 10 och så förstås leverera den lilla durangokungssnoken på vägen. Den ligger i öms nu såg jag, så det blev lite extra pill att ordna emballaget.

Jag hittade en gammal rostig barkspade i bråten under taket på jordkällaren, så jag tänkte försöka slipa upp den och skafta den så att jag kan använda den till att barka granpålarna till min tripod.

Jag tror att jag kan hänga upp kubben i kedjorna som sitter på den gamla fallfärdiga, måste bara köpa plastslang att trä över kedjorna så att inte någon vingelpelle förstör eggen på tomahawken eller kniven mot  kedjorna (inte jag förstås 😃).

Anders 50
0

Godkväll!

Skapligt väder idag, men kall vind. Börjar få lite pli på nya hunden, han verkar ha fått göra som han ville hos förra ägaren. Nu skäller han inte längre som en tok när han ser katterna och han rör inte matskålen förrän jag säger varsågod. Och han backar undan från dörren i hundgården när jag ska gå in. Och han är jättefin att ha inomhus, tvärtemot vad förre ägaren sa.

Skiftade också till sommardäck. Tar "jaktbilen" en annan dag.  Fått mycket gjort idag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!