Godmorgon, torsdag 10 april
Godmorgon på er! Solen skiner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Sol här också, men det är fortfarande frost.
Nu har jag sökt program till hösten. Högskolan här har en ny inriktning på grundlärarprogramet där man dels blir fritidspedagog och dels grundlärare i Bild och form. Helt perfekt! Men nu är jag nervös…
Väntar fortfarande på enkätsvar idag…
Ha en trevlig torsdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! 🙂 Underbar dag. Ska på jobbintervju idag.
(Fast här, där jag bor, är det torsdagen den 10 april. 😉 Hi-hi!)
Morning!
#0 Oj vad dagarna går snabbt…. jag drar i bromsen och stannar kvar på den 10 april, liksom #2 🤐😉
Nu är det nerförsbacke mot helgen, ledig dag i morgon.
Ska tvinga mig ut i affärer i morgon och leta efter en ny vårjacka.
Hoppas hitta något annat än tunna blanka dunjackor i märkliga färger. Alla verkar ha köpt sådana.
Zabelle
Olästa | Bevaka | Bokmärk
2014-04-10 06:15Cristine
Nu har vi haft flera dagar med sol men med kalla vindar och nu har Cristine blivit heltokig.
Jag kom ihåg mormor som ibland sade: Bedjen och ni skava bli bönhörda. Nu bor ju inte jag vid klagomuren i israel för att kunna stoppa in en lapp där men man kan väl klaga ändå så jag lade min lapp i fönstret he he he. Inte en vinpust idag!

Ska man bli troende tro?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är grått och kallt, men ingen nederbörd iaf (har regnat och snöatven vecka nästan). Jag ska knalla ut och kolla på eländet inatt. 1 sophus och 4 bilar har brunnit upp och 12 är mindre skadade. Är så tacksam att gubben sov hemma inatt. Nu kommer värmen och kriminaliteten igen. Säg den dag polisen inte är här för gripande. . .
Jag tyckte tydligen att du lät snyggt med 11 och ville få er vakna.. Kan någon ändra år mig, tack!
Jag tyckte tydligen att du lät snyggt med 11 och ville få er vakna.. Kan någon ändra år mig, tack!
Godmorgon!
Solen skiner säkert här också…ovan det tjocka gråsvarta molntäcket.
#3 En tur till GEKÅS Ullared i morgon kanske? 😂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gokvälls i stugan,
Nu är jag ledig tills måndag. Så skönt så skönt. Men jösses Snövit vilket sophus😮
Hehe ser tråden har lagt ut i går för i morgon fast de är torsdag men inte den 11😃
#10 det var riktigt läskigt att sova genom detta. Tog sig i garagelängan med och då hade radhusen som alla är i trä tagit eld med.
#12 Anlagd brand?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God afton 🙂
Här var sol från klarblå himmel fram till mitt på dagen, då började molnen svepa in och nu är det grått och kallt. Jag var ute från 9 till 15.45 med ett kort avbrott för lunch.
Hämtade hem de nya tripodpålarna, tunga var de, men jag drog hem dem en och en med fyrhjulingen. Askkubben rubbar jag inte, den väger över 200 kg, så jag har ringt efter en gubbe jag känner som har en långsvärdad motorsåg som kan dela upp den på två bitar. Just nu är den 130 cm lång och 70 cm i diameter. Den som ska hänga i tripoden ska vara 70 cm lång.
Jag har sett att entitor tänker bo i en av våra blåmesholkar, den som suttit i vår stora rönn i snart 20 år. Det är extra roligt, för även om vi ser entitor här varje dag, så har vi aldrig haft dem häckande i en holk på tomten.
#13 jajamen. Är poppis med bilbränder här, inte så här många dock. Bilbomber har vi haft för ett par år sen med.