Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 445 ggr
Cristine
0

Gomorron 8 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grått grått grått, inget man blir glad utav, igår snö som jag är glad över att den inte stannat kvar. Ska bli intressant att se vilket väder du har i din hörna ha.

Önskar er en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
0

God morgon Cristine och alla andra.

Vilken otroligt fin bild. Vart är den tagen?

zabelle
0

God morgon!
Här är lite grått nu på morgonen och det ser ut att kunna börja regna när som helst. Men det var 12 grader varmt vid 5 snåret 🙂
Min gräsmatta behöver klippas. 👍

En bra dag hoppas jag att ni får!

Zabelle   

[elmaek]
0

Morgon, morgon i det gråa vädret!

Afturelding
0

God morgon!

Vi har dimma. Den har börjat lätta lite nu, men när vi gick upp var den väldigt tät.

Idag ska jag skriva och ordna mina anmälningar till hösten. Och förmodligen sy, jag har inte gjort klart beställningsjobbet än.

Ha en bra tisdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Godmorgon från ett regnigt Göteborg.

Det är alldeles mörkt ute känns det som så jag har fått tända en massa lampor.

Jag är ledig idag och ska göra minsta möjliga😉

/Maria

flisan708
0

God morgon! Grått och regnigt ute. Har tagit semester idag, egentligen planeringsdag på jobbet. Ringde chefen igår, kände att det inte var något poäng att vara med när jag ändå ska sluta. Hon tyckte likadant. Njuter av morgon kaffet. Ska greja lite hemma, ta en promenad och ikväll gå på vävkursen. Gött att vara ledig! Njuter! Önskar er alla en skön tisdag!

Anders 50
0

Godmorgon!

Här har det ösregnat i över en timma nu, riktigt kraftigt! Hörde av en vän att det åskat en mil härifrån.

Regnet verkar fortsätta så det får bli nån form av inre tjänst idag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Lillmatten]
0

Godmorgon!

Har precis varit och buggat med klassen + en parallellklass 😃 väldigt roligt även om jag inte kan.. ;)

Pialinn
0

God dag! ;-)

+23 i skuggan och klarblå himmel!

Avundsjuka?????

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

zabelle
0

#9 12 grader och ösregn här…. Ja lite avundsjuk!! :)

Zabelle   

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag 🙂

Här har småregnat mest hela tiden sedan i söndags kväll och det är 3 plusgrader. Jag har fortfarande ont i ryggen och baksidan av benen efter lördagens skruvande. Stod dubbelvikt halva dagen och skruvade trallgolv på balkongen.

Matat småfåglarna nu på morgonen gjorde jag och nu har både stenknäcken, steglitserna och grönsiskorna dykt upp efter lång bortvaro. Våra krokusar har äntligen kommit, lagom till att alla andras blommat över. Underligt nog har även ett stånd med små påskliljor tittat fram också.

Cristine
0

#1 I Mexico!

#2 Ja nog skulle jag vilja ha dessa 23 grader, fast utan att röra mej härifrån Pialinn. För min del är det färdigrest

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God middag!

Just nu befinner jag mig några mil från zabelle  några dagar, så vädret är i stort sett detsamma. Tyvärr ingen lgh i sikte ännu,meen det kommer.

Ha en fin fortsättning på dagen allihopa🌺

fotokrafs
0

God eftermiddag! Sitter i min campingstol, tittar på fåglar, lyssnar på musik, funderar på inredning, dricker te och käkar skorpor… fullt upp! knappt jag hinner in på livskvalitet. ;P Ha en fortsatt bra dag!

Anders 50
0

#14 Antar att du sitter under tak? Eller har inte skyfallet nåt dig än?

Är lite osäker på var du håller hus numera. Stockholmo eller Väster-landet?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
1

Både här och där, men mest här som nu i Göteborgs kommun