Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 155 ggr
Cristine
0

Planer

Har du några sådana inför sommaren?

Bygga terass

Bygga om

Resa

Skaffa sommarstuga

Göra om trädgården

Köpa husbil

Hälsa på familjemedlemmar?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Sommarjobba.

Inget inplanerat, vet inte mitt schema än, samt att vi reser inget. Ev. låna svärmors husvagn och campa bara en liten bit bort så vi kan köra hem till djuren som stannar hemma.

Hyr så inget ombyggnad, om inte han planerar något.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lillmatten]
0

Förhoppningsvis får jag ett sommarjobb

Ska till Stockholm med närmaste vännerna över en helg

kaanske åka på road trip 

Vara vid vårt sommarställe 

Vara hemma och göra ingenting

Intehärutandär
0

Trädgårdsplaner finns alltid. Lägga kantsten vid grusgången, göra en grind melkan fram-baksida, odla i pallkragarna och göra klart nya rabatten på baksidan, göra soffa till altanen m.m. Kommer ständigt på nya saker. Åka någonstans brukar ekonomin inte räcka till, men vi ska till Rättvik eller Leksand på Midsommar.

Afturelding
0

Vi är nästan aldrig hemma på sommaren. Det känns som att vi hela tiden är påväg. Vi åker ju alltid runt i landet och hälsar på familj, vilket brukar ta 2 veckor. 

I år tar min lillebror studenten i början på juni, sen fyller han år på midsommar, sen ska vi på bröllopsresa (bättre sent än aldrig) till Berlin den 27e juni.

Vi ska även få besök av min bästa vän en vecka eller så (70 mil enkel väg), och så ska vi på bröllop den 16e augusti 😃

Utöver detta så läser vi båda två sommarkurser.

Så ja, det är tur att min man har 8 veckor semester.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Planer finns alltid, och planer är till för att brytas. 😃 Så det blir som vanligt…man bestämmer när man vaknat vad man ska göra den dagen. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!