Hur många tavlor har du..
hängandes på väggen just nu?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hängande på vägg: 7
Lutande på stöd/mot vägg på hyllor: 22
Bara tre i vardagsrummet och en i gästrummet.
Vi har också en i stora garderoben :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Foton 6 st
Övriga 7 st, b.la 3 målningar som jag gjort.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
1. Resten står tyvärr på golvet i väntan på tapetsering.
Jag ska räkna när jag kommer hem ;-)
/Maria
Räknade till 21 tavlor, mest stora broderade. Och minst lika många foton och diplom inom ram. Så här är fullt på väggarna. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mitt sovrum där jag är nu har jag bara 1 tavla som hänger över sängen
Vi har olika smak när det gäller tavlor. Hussen vill gärna ha "modern" konst och en del av den ser ut som om barn målat den - annat är fint. (jag har svårt att förstå hur tavlor som ser ut som att ett barn sytt ett streck över ett vitt ark, kan vara värt kring 100 000 är svårt).
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
3 st bara. Men har runt 5-6 stycken i garderoben som väntar på ram och upphägning :D
Det blir ett 20-tal tavlor ungefär. Flera har vår son målat.
Sedan har jag några vävda mattor på väggen också.
På lilla toaletten. (katternas) så är hela väggarna täckta med olika småtavlor (inramade vykort. De mesta i svartvitt och mitt i allt en tavla på Oscar II som brukar hamna på toan i många hem😉
/Maria
Jag har många! Både som jag fått, köpt och ärvt. Min pappa var konstnär och han hade många konstnärsvänner som gav bort en tavla då och då även till mig :)
Zabelle
Jag har fyllt några skåpluckor i köket med vykort. Tvingar alla vänner/bekanta på resa att skicka kort (oftast lyckas jag och ett vykort kommer i brevlådan). Varje år får jag minst 2 av mamma o pappa från grekland. Blir vackert på skåpen. :)
Jag hade 4 till uppe tydligen. :D En som mormors syster gjort, hon var erkänd konstnär, en har jag gjort, en min vän då vi gick estet. Resten är mormors bror som också var konstnär, fast som hobby.
Inga tavlor Funderar på att hänga upp något men vet inte vart och vad isf