Pynt
Tycker du om att pynta hemma eller vill du ha det mer avskalat?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har det stilrent, med några prydnadsting bara. Mest ljuslyktor. Lättast att städa.
#2 Så försiktiga har våra katter aldrig varit, haha.
/Maria
Men vilken sötnos😍
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gillar inte pynt, eller rättare sagt prydnadssaker. Enda jag gillar är ljuslyktor och ljusstakar, och någon enstaka skål. Påsk- och julpynt går inte hem hemma hos oss😃
/Christina
# 2 Vilken vacker Orreforsskål du har😃
#6 Tack! Fick den för 25 års trogen tjänst. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag gillar pynt :) pyntar mer än gärna
#2 Mina katter är klumpigare än din Arne. Det hade aldrig gått att ha dukar på bordet de hade säkert åkt ner. Det jag är rädd om sitter fast med dubbelhäftande tejp ;)
Zabelle
#9 Vanliga bondkatter kanske är försiktigare och inte så klumpiga? 😃Minns inte när jag hade någon katt som rev ner något trots att några har gillat att slingra sig in bland blomkrukor och annat i fönstren 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 Har precis sopat ihop skärvorna efter en kruka som Lakritz vält ner😛
I morse låg alla prydnadskuddarna från soffan på golvet plus en filt från en fåtölj.
Papper och reklam ska vi inte prata om….. småbitar….så är vi rädda om något så får det åka i lådan med en gång.
/Maria
Här är det pynt överallt. Sambon älskar det mer än jag och katterna är försiktiga :)
Här är katterna oftast försiktiga. Mycket sällan att det ramlar ner något ikring dem.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Pynt, nja.. jag har inte så mycket. Någon grej som vi fått.. Jag pyntar inte till jul eller påsk heller.